24h購物| | PChome| 登入
2003-03-20 00:36:51| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懷念

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近
開始hold team了
我知自己可以再做好d既
我會努力的

但我的一個同事
佢明明好睇我架
但卻被cheap 精所害
希望佢會開心d啦
我都放左一張卡係佢locker
希望佢唔好咁down啦

今晚因為細妹就飛日本
所以同佢一齊睇左一次自己
14日既日本之旅錄影帶
唉...
好懷念好掛住係日本既感覺
當時既心情
仲有對ULE既祈求
睇怕以後都冇咁既機會一齊去吧
所以
我更加珍惜同冇後悔用左咁多錢去玩呢


上次
我多謝左阿Mars
今次
我想多謝阿Jupiter
Arigatou

希望
大家身體健康
比心機工作
比心機讀書

下個星期見面再傾啦

p.s.:比人話我係野蠻女友

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文