24h購物| | PChome| 登入
2004-08-29 13:55:43| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

繼續加油吧!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家無咁傷風啦..不過仍然流鼻水呀..>_<.

嘩,有一晚去試間Korean BBQ...真係唔多掂呀...呢d試一次就真係夠有突啦..!
尋日去左一度被我的感覺好old,dirty的地方,真係行到我死,又猛太陽wor..都唔似今日咁下雨既...呢d地方我都唔恨去多次呀,咪搞我tim呀!!

今日下雨,搞到個人都提不起勁tim!!又唔想出街wor,不過,今晚又要出街食.>_<...
食到有d悶啦...想留在家.

今次篇Essay都算叫做快完成,不過,字數就勉勉強強湊夠啦...上次個篇Essay的分數---我就覺得唔多OK啦...雖然個lecturer話OK ga la..希望今次會好d啦..而且佔既percentage又高過上一篇wor...

有一晚發左個夢...呢個夢係講有個女仔喜歡一個男仔,但係知道他已有女朋友,已經無行.但點之,個男仔一腳踏兩船,去追個女仔.起初個女仔都開心既,等左咁耐,原來個男仔都鍾意自己既.可是,經過一輪的觀察,個女仔發覺他不是自己原本想像的那麼好,不是自己想要的那一類型,所以最後都退出了這個三角關係了.

有時有好多野都同自己想像的好唔同,所以唔係你既,始終都唔係你既!好好珍惜現在所擁有的吧!!((O^_^O))

台長: 小路寶- -大踏步
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文