24h購物| | PChome| 登入
2004-08-26 03:11:19| 人氣80| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《 走火入魔 》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

乜我而家真係聽到大台北已經笑到"合不攏嘴"laa meii
乜我而家真係走火入魔咩
但係 係開心wo 唉唷
真係好開心gaa!
丫eah T-Shirt |3ra!!
唔知點解我係佢面前我真係好癲呀!!
點解會咁gaa
佢又傻傻更更咁 彈彈跳跳 hoho"
簡直係天作之合呀 hoho
hee 我而家就算淨係睇到大唐雙龍傳入面個吳卓羲就已經係度狂笑喇
因為啡毛毛似吳卓羲ma
|/|aggie都話似呀 hoo!!
去 |-|k 果幾日真係掛得佢要死呀!!
噢 我真係走火入魔 luu
彈彈跳跳 傻傻更更 HOHO
今日仲跳住咁走 HOHO |/|aggie都話佢傻

Elaine 真係講得/-am"
你都知?
扮野la 你, 你都知, 你唔知!!
你e+ 聽到大台北哥3 個字ja.
我估你個嘴都未捨得合番埋ar..
你就黎走火入魔 ga la 你..

O|-|!! SHIT!! 點解會咁GAA..
真係好鍾意佢呀!! HOHO!! >333<

台長: JSAM♪SAN*
人氣(80) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文