24h購物| | PChome| 登入
2004-04-27 09:47:49| 人氣139| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十隻好 (2)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10) 非公開表演 - JUNO
如果唔係佢唱既話﹐其實真係好正。。。不過算啦﹐ 係幾好聽既
註﹕我好撚BUY 佢扮MIKE JACK 叫﹐因為我都十分好此道

9) 熱帶魚- 藍奕邦
有別於POP 歌果種聽幾次先會鐘意既虛構﹐因為聽第一次我已經覺得好正﹐
但究竟佢係邊個呢﹖

8) 柚子- U
勁日本FEEL 囉隻野﹐都幾好架﹐不過唔禁聽。。。

7) 一拍兩散 - 容祖兒
典型POP﹐越聽越好聽﹐係咁播﹐係咁聽﹐不知不覺都催眠到好聽﹐但其
實都幾好既(踏入第4個禮拜)

6) 眼中人(HITOMI NO JUNIN)- L'arc en ciel
4月6 出左ALBUM﹐叫SMILE﹐ 呢隻係SMILE 大碟入面第2隻SINGLE﹐幾好
聽丫真係好耐未聽過佢地D歌啦。。。

5) whats my name - F.A.B.O.L.O.U.S
舊歌一隻﹐偶然0係AND ONE MIX TAPE VOL.6 聽到﹐其實隻歌冇咩特別﹐
不過偶象效應﹐fabolous wor, 大佬

4) 大雄 - 古巨基
我好鐘意佢D舊歌架﹐反而對佢復出之後果D冇乜興趣﹐遊戲基果D呢
其實我。。。我。。。我﹐我對門時說果段時間果D我覺得好正
呢隻都俾到我果種感覺

3) overnight celebrity - Twista feat Kanye West
Kayne West 呢期紅﹐但我都係鐘意佢同人FEAT 既呢隻歌多D﹐
MV 都拍得唔錯架

2) 光(hikari) - 宇多田光
utada hikaru best single collection, 2百萬稍量(好似第一個禮拜)﹐
精選碟﹐所有SINGLE串埋﹐ 唔使煩。。。其實隻隻都好OK架﹐但本人
對track 12-光﹐track 3 - moving on without you, track 7- for you
比較鐘愛

1) 奇洛李維斯回信-薛凱琪
5個禮拜﹐我諗聽左應該有100次啦掛。。。我唔係一個浪漫既人﹐但我
就硬係覺得隻歌超級極度浪漫﹐本來對佢完全冇咩興趣﹐聽完歌﹐睇埋MV
我就已經知道我又輕易咁愛上左第二個 。。。

p.s: 世上少女何其多
問你愛得邊一個
愛完一個又一個
少女依然那麼多
YEAH ﹗﹗﹗﹗﹗

圖: 最佳女新人唔使選啦﹐0係度啦。你睇佢得意到。。。^0^



台長: 尚未設定
人氣(139) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文