24h購物| | PChome| 登入
2008-01-05 18:20:32| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛無敵-Unmistakable

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Unmistakable(肯定是你)

mv: http://youtube.com/watch?v=5kRU8Pa1kVo


[Brian:]
Anytime, anywhere, anyplace任何時候,任何地方,任何位置
You could be anyone today 今天你可能是任何人
Maybe I would recognize you On a crowded street 或許我將在一條擁擠的街道上認出你

[AJ:]
Maybe you’ll take me by surprise 或許你將使我吃驚
Will you be the one I had in mind 你是我想要的那位該有多好

[Chorus (emphasis on AJ):]
There’ll come a day 將來一天
When you’ll walk out of my dreams 當你將從我的夢走出來時
Face to face 面對面
Like I’m imagining 像我正想像的一樣
Baby how can I be sure 寶貝我怎樣能確信
That you’re the one I’m waiting for 你是我正等的那位
Will you be unmistakable 將肯定是你

[AJ:]
Unmistakable 肯定是你

[Nick:]
People say we’re watching our lives 人們說我們正看著我們的生活
Through a glass 透過一個玻璃杯
Desperately waiting on a chance絕望地等待一個機會
I know you’re out there 我知道你到那裡
Holding on, holding out for me 堅持,為我維持下去

[AJ:]
How are we to know the time is right 怎樣我們知道時間是正確的

What if you’re here and I’m just blind 如果你在這裡並且我正好看不見該怎麼辦

[Repeat Chorus (emphasis on Nick)]

[Nick:]
How can I know a song I never heard 我怎樣能知道我從未聽過的一首歌
How will I know your voice 我將怎樣知道你的聲音
When you haven’t said a word 當你沒說一句話時

[AJ:]
How do I know how this will end 我怎樣知道這將怎樣結束
Before we begin 在我們開始之前

[Nick:]
Before we begin 在我們開始之前

[Howie:]
There’ll come a day 將來一天
When you walk out of my dreams 當你從我的夢走出來時

[All:]
Face to face (face to face) 面對面
Like I’m imagining (Like I’m imagining) 像我正想像的一樣
Baby, how can I be sure (how can I be sure) 寶貝,我怎樣能確信
That you’re the one I’m waiting for (You’re the one I’m waiting for) 你是那位我正等待的
Will you be (will you be) 將是你
Will you be (will you be) 將是你

[AJ:]
Unmistakable 肯定是你
Unmistakable 肯定是你

台長: 棉被ˇ;
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文