24h購物| | PChome| 登入
2007-07-14 08:27:46| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最近

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無上嚟喇.
終于等到放假..

成績退步咗好多
唔想再呃自己話゛我未發力嗟゛
事實上我好努力_

高三噶日子已經算係到咗
我諗我要更加俾心機
有幾個同學都要出國喇.
如果我話好唔捨得噶話
就顯得太造作喇..

基本上我無乜感覺
因爲同佢哋都唔算太熟
而且..
都只係出國嗟…
有個friend甩拖.
問佢就只係話無事.
唔知佢真係無事吖定唔當我係friend..
我亦唔想去追問佢點解
一係唔想一味提啲唔開心嘅嘢.
二係既然佢都無興趣講落去,咁…

睇佢表面好似真係無乜事.
但係…
唉_
除非佢無真係愛過啦..
有一個人我想逃避
有一個人我想追逐

我唔鐘意飛短
偏偏佢哋都鐘意.
所以我决定關機.!

我唔想逃避任何人
亦唔想去追逐他人
我只可以同大家都維持住朋友嘅關係
無論我想唔想

有人話覺得佢都鐘意我
除咗喺個心入面開心下之外
我就只可以同人講話__唔會喇
因爲大家都係朋友..
明病咗
喺我哋唱完K嗰日
高二最尾一日見到佢
應該無乜事喇.
不過佢就唔敢再去嚕_
咔..
呢日噶K唱得好無奈.
竟然要我哋轉場去返紅點.
不過唔洗我攞mic就好好..

唉__
跟住落嚟噶日子
無乜機會再玩咖喇…

台長: 咘冧
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文