24h購物| | PChome| 登入
2005-08-18 22:37:58| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 傷 >> 18 / 08 / 05

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早就比mada叫左起身睇舖lar...
超無奈lor...
換晒衫...之後就落左去lar...

到左中午...
就打電話比今日去踩冰ge人..
叫佢地自己到lor...
之後我就同肥龍,a佳一齊坐車過去lar...
去到之後見到比比...
跟住就同佢一齊入去lar...
超抵死ar...
買飛戈時戈個人比多左個位我地...
所以就有一個可以free lar...

今日踩冰超無奈ar...
狂pk...= ="
e+隻腳好痛ar><"
早知就唔踩咁快lar...
ai...le d真係明正言順ge一失足成千古恨lu~
shit + tle...kaka
跟住踩到七點幾lar....
同華康鬥快...
點知快過頭中左招...
超痛lor...
跟住我就無踩lu...
到左咁上下我就同a佳,肥龍,華康去左高m食野...
le d都係因為佳景戈間m記無氣水...
我都係第一次聽lor...
總之今日就超攰lar...


ps: 我決定左要講清楚lar...唔知result會係好定壞...

台長: >﹥Royˇ▄
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文