24h購物| | PChome| 登入
2007-10-29 15:26:42| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

x歌詞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

sammi 最近我覺得幾好聽,又無理頭的歌~
歌詞幾有趣^^
03.Mi (粵語)

填詞:陳少琪 
作曲:方大同 
編曲:Edward Chan@Novasonic
監製:梁基爵@人山人海/Edward Chan@Novasonic

*LOOK 萬千張面相形象
 事實上手指亦無同樣
 自畫像每個負著夢想
 做夢後緊記快速空場

 種種膚色各有份量
 月亮是地球偶像
 種種姿色各有味道
 似是美味果醬

#當我對著鏡檢查
 總看到上帝的畫
 不理我是那杯茶
 未似他 不似他 不似他

Madonna 並未像我吧
楊千嬅 並未像你吧
陳秋霞 並未像我吧
It’s MI 無關其他 迷人娃娃

劉德華 亦是獨有吧
林青霞 亦是獨有吧
黃子華 亦是獨有吧
It’s MI It’s You 人人都只得一個吧

REPEAT*#

Ayumi 並未像我吧
容祖兒 並未像你吧
何超儀 並未像我吧
It’s MI 無關其他 迷人娃娃

劉青雲 亦是獨有吧
黃凱芹 亦是獨有吧
黃Wymen 亦是獨有吧

It’s MI It’s You 人人都有動人創疤

你高 你矮 是你一切
你應用 你友好關係
你心跳使你已經高貴
你看你不怎美麗 你會更加不美麗

我好 我差 是我一切
我心痛 我友好關係
我只愛擺我的姿勢
各有千秋會留低

劉嘉玲 並未像我吧
楊紫瓊 並未像你吧
陶晶瑩 並未像我吧
It’s MI 無關其他 迷人娃娃

何星馳 亦是獨有吧
黃楚紅 亦是獨有吧
陳欣宜 亦是獨有吧
It’s MI It’s You 人人的風采都會說話

出了演唱會專輯,fans跑去搶購~



呢首歌詞好攪嘢,一定要聽~

歌名: 老婆仔女狗仔隊
演唱: 林海峰
附註:
作曲: 恭碩良, 編曲: 恭碩良
監製: , 填詞: 林海峰

成班衰佬 搞乜嘢好
嗌晒奶茶又汽水 圍埋講波吹水
皮膚好好 質地夠好
個個有型又靚女 銅鑼灣好多女

上網摷嘢 摷靚女 睇表演踢腿
喱係屋企煲碟 睇一江春水
有個派對有靚女 等緊邊位去追
追車追飛碟 乜鬼都想追

條腰幾好 小腿更好
半瘦半肥係靚女 甜甜地香香水
唔想走寶 即刻帶帽
個個向前亂咁隊 做神風敢死隊

要爭取 最新鮮鬆化卜卜脆
快跟隊 成班佬出發 一起闖禁區

我要徹退 有嘢搞 搞乜鬼咁衰
翻翻公司開會OT傾幾咀
仲要去買餸買米 飛返屋企散水
一天黑 好好先生守規矩

人有我冇 咁點算好
有個髮型亂咁吹 麒麟手金剛腿
成班衰佬 拈花惹草
我要柄埋夾晒腿 唔浦得好鬼衰

我想咀 我想啱傾嘅傾幾句
救火隊 猛火三級我想即刻噴水
要收隊 有杯好酒冇得飲醉
快飲水 若果想解渴整杯冰冷水

仲去跳舞 好鬼老土
我有老婆兩個女 同成街狗仔隊

台長: rose
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文