24h購物| | PChome| 登入
2004-05-17 21:23:54| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日都係平平淡淡咁過...
um...呀~!
今日雞屎比左包喉片我
包野上面有個人樣...
一個老野黎的...haha...
我開頭係櫃筒度找到o個包野
都唔知邊個擺落去..
以為有人留底左係度
後尾雞屎同我講先知原來係佢比我
多謝哂~!

今日放學練波
發覺無打一排
好似勁左喎~!
可能只係對住d 師弟姐...
還記得以前同d 師兄練波...
佢地好鬼搞笑...
一路打波一路講笑話
以前還有跑斜路呢...
le個玩意係細ge跑先(姐係我)
隔兩秒佢地就跑上黎
邊個比d 師兄打到屁古就要做掌上壓
諗落幾好玩...

話咁快我就中六la..
依加都算係個師兄
但係我就放唔到d咩笑料la...haha...
很懷念以前b grade的隊友 和 同師兄練波

(p.s. 原來阿gil都係手球隊的 我今日先發覺..ha)
仲有呀..今日食左2次波餅...
隻眼爆紅~!


ted ho...
生日快樂
又大一年la
生生性性
做個負責任的男人呀~!




今日 - 陳奕迅

作曲:柳重言 填詞:林振強 編:柳重言

今日時情如不願 今日問題如不盡
像處圈中圈 了斷也了不斷
若今日你倦了 頹然哭 容許我送贈暖
准我漫漫長路末端 亦如初戀

當日熱情燃不盡 今日熱情仍不盡
就算怎都好 你願我更加願
共跨盡冷及暖 甜和酸 才可以算是共存
能共患難 才是認真的有緣

#抬頭吧 相信愛 你便能飛
敢交出 你會創出傳奇
變幻人生是避無可避
卻沒人可驅使愛別離
(這份情愛卻永不會死)

抬頭吧黑暗過 會是晨曦
懷著樂觀 總有轉機
今天珍惜今天 逢凝望我心所愛的你
我已彷彿會飛 (能敖翔天和地)#
(我已彷彿會飛 你眼睛牽我飛)

今日像明日一樣 今日任何日一樣
就算怎辛酸 愛護你 我甘願
沒揀擇冷或暖 甜和酸 晴天雨季 缺或圓
全部受落 才是活得真正全

台長: RockY
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文