24h購物| | PChome| 登入
2002-12-18 23:26:42| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18/12/02的日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係sport day 後一日,所以唔駛返學。原本,我今日諗住溫好中史,等聽日測驗有好成績。但係,我估唔到今日,係我最痛苦,最心痛鮋一日。。。

今日朝早同阿媽落鰦去美心飲茶,之後就陪佢去買六合彩,佢話中鰦依六千萬就發達喇。我諗,邊有咁易中~中鰦就真係前世唔知做鰦乜好事喇!!

之後我就返到屋企,開始溫書。。溫下溫下,tammy online,我當然好緊張啦!因為我尋日同佢表白鰦。佢話
「不如你當冇識過我啦」
「喂~唔好咁啦!做乜鎹?我知我唔應該咁講!我求下你啦!你咁講,我…我好傷心鮁!我唔鍾意你喇!ok? 我知…我做錯鰦喇,我講錯№~但係…但係你可唔可講下原因呢?你唔鍾意人鍾意你?」
「但係你已經講左喇!講真呀, 馬焌傑講得o岩, 我實在好易........我都覺得自己好衰架, 成日都係咁...算喇, 我唔想累左你呀!」
「你累我D乜鎹?我鍾意你就鍾意你鮁啦!有得變鮁咩?」
「都話唔識我好d, 識我唔係咁好架je」
「我唔明白我究竟做錯D乜!
一次係咁,兩次係咁,我識到我鍾意鮋女仔,我覺得真係好開心,好想同佢一切,但everytime , everytime我都係失敗!唔通,鍾意自己鍾意鮋女仔係錯?」
「你冇錯架, 係我衰ji ma」
「我講多次,唔係你衰!係我自作多情,ok? 我好鍾意你,得未?唔緊要喎,係我衰!鮍,我唔准你,再講話冇識過你,我識到你我好開心!」
「我以前已經放棄鰦一次,到依家,我只係遇到你適合我,但係你既然拒絕,我真係冇№好講,我都知你係冇可能接受我,我冇一方面好!唔通我真係咁失敗?你做乜唔俾個機會自己?俾個希望人地?唉~我…我冇事鮁喇!我好想同你做friend!當然你唔想再同我傾計,我唔會強迫你!唔知點解,我真係好想同你一齊,我唔想放棄,我好想關心你,唔係朋友鰟隻鮋關心呀!你明唔明呀?」
「唔好咁喇....我真係覺得自己成日累左人呀」
「你點累人鎹?我唔覺喎!你只會令到我好開心,好快樂」
「可能人地會覺得開心, 但係唔係個個都好似你咁!仲有呢d係我o既經驗同埋感覺」
「算啦!我唔理你有乜經驗,總之我係真心鍾意你,好開心好開心~講到底,我都係徹底咁失敗,你唔會鍾意我,我知道…但記住…
小丑…永遠覺得你好可愛,好好人,同你一齊好開心,好想同你?-/切
小丑…希望你早日真係搵到你心目中鮋情人
小丑…要走喇,今日搞到你咁煩添!
小丑…會繼續等待下去,等到有人真的去可憐這小丑
小丑…唔會俾你睇到佢喊,佢會永遠祝福你,
再見喇!我諗,你既然真係咁想當我冇識過你,我就…成全你~」
「我都唔好過架」
「你有幾唔好過呀?
我未聽過有女仔唔想有男仔鍾意鮁囉!」
「所以話我唔係咁了解law」
「但係…我好想了解你!
依個係你鮋藉口,你唔話人唔了解你,而係你根本唔俾機會,連一個機會,我想要鮋機會,你都唔俾我。我好想去了解你,希望可以關心你,照顧你!」
「始終我心覺得唔安樂」
「嘿,我冇№喎,我又唔係未試過咁大鮋打擊,我頂多咪唔開心,又唔會去自殺鮋,你想決絕D,學你話齋,咪當冇識過我依個白痴囉」
「咁你係咪嬲左我呀」
「你俾機會我,咪唔嬲你囉~
我點會嬲你呢?
我會永永遠遠咁愛著你,
我依家係唔開心,唔係嬲你,唔關你事!唔得~
我個心好辛苦,好係針一樣,痛癢難當,
我諗我要用訓覺去逃避一切痛苦…
記著,我永遠…鍾意你,唔會改變。。
縱使你唔再識我………
對話…在這裡終結,好嗎?angel
容許我最後一次的這樣叫你…」
「點解你要鍾意我呢個咁o既人喎
你係咪以後都唔會同我講野架喇」
「我講鰦啦!
首先,你可愛係其次,最重要,我鍾意你鮋性格,好動又好玩,唔會太溫柔!
我好鍾意同你傾計,好舒服!你明唔明,你完全係我心中鮋style a!我唔鍾意你鍾意邊個呀?」
之後,我再冇應佢,因為…我個心真係好痛,我痛到喊都喊唔到,完全做乜都冇心機。不過,長痛好過短痛,我都起碼知道,我要放棄喇!我唔可以再幻想落去。可能我已經唔記得鰦,我係一個唔會得到愛情鮋男仔,所以先去鍾意人地!自從cherrie之後,我又一次受到極度嚴重鮋打擊,唔通,見到一個適合自己鮋女仔都要放棄?我唔甘心,唔甘心呀!!!!!
我諗,我要「今天開始那個都不愛,我要獨個在家中看青苔」
再見了,我的angel!



台長: 尚未設定
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文