24h購物| | PChome| 登入
2003-09-28 18:12:56| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出門遇貴人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年9月13日 (晴)

尋晚食完飯8點就瞓,攪到半夜4點就起左身。好悶…又冇野好做,我D行李又起Icarus房。(因為我將會住佢隔離房,咁放佢到我就唔使搬咁遠)

7-8點度我就過左去搵Icarus,原來佢今朝都係6點醒左。早知早d去搵佢啦。我地兩個決定出去city centre行下。嘩~oxford真係好大好靚呀~今日好多遊客,我地仲順便去埋銀行整野添。好開心~^v^~

今日下午有d looked like Chinese的人入黎清潔,原來佢地係香港人黎家。我地當然好唔客氣咁勁捉住佢地黎問啦。

佢地叫超文﹑Vivian同John。哈哈~我好唔客氣咁問佢地幾時得閒帶我地周圍去玩,John就話要問下佢女友Vivian.哈哈~super nice gal Vivian就date左我地出去。

佢地帶左我地搭巴士出去,仲好好咁教左我地好多野,成個導遊咁呀。佢地實在太太太好了~! 感謝主! 為左答謝佢地帶我地周圍去,我地決定今晚買菜邀請佢地一齊食飯。佢地好好呀,叫左我地去佢個邊食,我地就一人煮d一齊食。John炒左星洲炒米比我地食…好正呀…Vivian仲話煮甜品添呀…but we are too full already. She’s really nice gal. 我同karman都話我地真係出門遇貴人。

佢地仲話聽日車我地出去添呀,好感動呀。冇佢地帶我地真係唔知去邊買野呀。哈哈^v^

原本hall reception話我今日可以入住自己間房家啦,無程程又話未得住,結果要我一個人住一間空屋,我唔係好想呀…好似好危險咁,so我去左同karman 瞓,好開心呀~!^v^!

台長: 鴨給愛寵壞了
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文