24h購物| | PChome| 登入
2003-06-29 17:00:29| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

逃避

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前我同阿ling講過我考完IELTs一定要返團契,因為我估自己一定會考得好差,返黎可以得著安慰。結果真係咁,不過真係唔知點解,我以為自己會唔開心到一粒聲都唔出,但相反今日我好嘈~!哈哈~

好厲害呀~阿鵬今日帶左兩個新朋友返黎,Iris同阿忠。哈哈~我仲邀請左佢地一齊去福音雙週添,佢地下個week先答覆。哈哈~不過我成功咁邀請左佢地搬凳~哈哈~佢地真係nice,第一次黎就幫手~!yeah~

今日鬧鐘響我諗住sleep多一個未,點知一醒已經11點,死火~崇拜開始左~我又未洗頭...跟住我就一sleep sleep到四點幾了~!

好慘,last night醒左之後好夜先sleep到..嗯...仲發夢見到d邪野攪到好唔開心。

次次都係咁,自從26/6號去完杏花新城個人就down到貼地。不過好彩我都唔使再去了~!如果上年既呢個時候我冇去個度,又冇去百佳,你話幾perfect呢~!

對於逃避我只有一個方法,就係睡覺。正正因為咁,我每次都好快失敗。相比你的功力,我真是自愧不如。

台長: 鴨給愛寵壞了
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文