24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 21:57:40| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

很混亂的心情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都唔明點解可以咁...

今日第一日自己一個人做野...
有少少frustruated...
因為...做得好慢...
好多野都唔係好識做...
搞好野先做到少少野...
一樣野又成日問好多次先做完...
要加油先得...要快d上手...
咁就唔駛白OT...
我要努力...得既得既!!

又係時間亂想...
愛一個人...唔一定日日做d野俾佢知道你有幾愛佢...
而係應該從心去愛...
咁樣...唔駛你提...佢都會想起記起知道你有幾愛佢...
所以...時間...空間...距離...都唔係一個問題...
因為你為佢所做既事...就已經可以令佢知道你有幾愛佢...

真正全心全意去愛的話...
我想...是不會猶豫...
如果進退兩難的話...
你對任何人的愛都不夠...
你的心還是會容易動搖的話...
你還是不知道什麼是愛...
你還不了解在愛的關係中的態度...
雖然我未必真正明白到愛是什麼...
但起碼我知道自己可以是一心一意...
心裏面容不下其他人...

我已經想得七七八八...
決定了!!
就等某個時間到...不會很耐...

台長: riz
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文