24h購物| | PChome| 登入
2004-08-29 01:39:09| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

否極泰來...幾時先來臨?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚好多野無得再返轉頭
無人會明我屋企有幾恐怖
我已經將天會收既惡人既暴行錄低
我會不停咁播放...
直至...

至於爸爸...大概唔可以再承受呢D無日無知既壓力吧
呢個做咗大半世人一直解唔開既心結...
.........
*************請為我爸爸祈禱,使他平安****************




















我一定!!一定會出人頭地!



















Peace,Love,Unity,Respect係0係呢個家揾唔到














台長:
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文