24h購物| | PChome| 登入
2006-07-11 00:35:25| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

米高生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚係米高生日, 我, 明, V仔同米高慶祝生日, 一去到仲見到米高想追的TARGET, 不過都係見一見, 佢就走左, 我地係一間有好多貓貓的CAFE 食DINNER, 食完仲玩飛行棋, 我同明明聯盟, 唔食大家的棋, 不過V仔同米高係咁食我的棋囉, 之後仲玩埋波子棋, 明明好勁! 十點幾, 我地拎住個蛋糕走左MCDONALD’S 切蛋糕, 好有型囉! 食到好飽! 今日米高為了他的TARGET 唔開心, 追女仔就係咁, 要有耐性, 一定唔可以急!
話時話, 仲有10日到我生日, 唔知果日點過, 原本想去迪士尼, 不過現在無人陪了, 應該都搞不成去, 或者返工啦, 搵多D 錢最實際!

台長: Regina
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文