24h購物| | PChome| 登入
2004-02-22 00:54:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

災情告急

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  今朝晨早仆左出旺角唱k,完全係個不愉快ge經歷.果個人唱果歌我又唔中意,我唱果d佢又唔唱.果首咁ge玻璃少女完全難聽到想死,好彩唱左兩次呢期勁中意ge終生學習同多謝失戀,都冇咁嬲.勝利人話多謝失戀d歌詞係我ge寫照wor,我諗佢係講以下呢段:
  da di dum di da di da dum da da di dum da da
  之後即去信和睇cd,終於俾我見到有陳珊妮同人山人海ge李端嫻果隻拜金小姐喇,好開心,不過98大元好貴,都係冇買,但係真係好正.如果有人買俾我就好喇,不過我都冇大碼頭,都係自己儲錢罷啦.跟住果個人又呢度唔去果度唔去,我話去搭車佢竟然要我行近佢d果條路,it's ridiculous!!我之後好氣憤咁番天水圍,途中先發現原來尋晚有人想約我出去,慘,已經上左車,無奈地又錯失機會lu.
  去左圖書館,見到fanny,但係冇位,打俾勝利人,點知佢由圖書館走出黎,講左一陣野,好彩fanny幫我霸到位唔洗流浪.多謝哂!一坐低即好肚餓,勝利人陪我去買野食,我又連環做出d好論盡ge事,貽笑大方.果度好多人..之後訓下溫下就同埋勝利人,kitty,鄭卡露去McDonald 好耐冇去過.跟住例去會所,勝利人又有得去玩lu,好羨慕,如果佢可以關照下我就好lu...而我覺得大家姐係會所之花.卡露又帶左d好好睇ge milk俾我,有講陳珊妮隻cd,真係十個勁.佢又講左一本我都好有興趣ge雜誌俾我聽,佢又係十個勁,之後今日又係勁攰同唔忿氣.可惡,我以後唔會咁隨便出去ga喇,搞到我又溫唔哂,,,,help..

台長: raywu123
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文