24h購物| | PChome| 登入
2008-10-27 02:06:56| 人氣152| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

New Yaohan Opening Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過三次變遷的八佰伴可說得上係澳門唯一的算叫大型的購物商場~

隨著多次的變遷也同時見證著澳門的繁榮進步~

新的環境比起舊的好得百倍以上~ (員工才會明白為何...) ^^
圍繞著牆上的花牌我都有負責去安置架~不然怎會排得這麼整齊呢~嗯嗯!
我的工作很簡單:冇錯!就係指揮和接待貴賓!
時辰而到!劈乳豬啦~ 禿頭戈位就係黃生喇~ (即係整棟野都係佢打理的~)
在後面舞龍舞獅的一班年青人正作準備狀態~

我3年前也是其中的一份子~印象好深刻的係我同Y文,古生都係第一次上陣~

諗住企後面做獅尾的~點知無拿拿做左獅頭~真係 係咁舞,亂咁舞,跳埋草群舞!

不果諗返起又真係幾好玩架~ 又係一段吾錯的回憶~ ^^
are u ready ~
舞得都算幾有紋路~ 同我差吾多~ kaka...
真係估佢吾到~連食個飯都要排隊!誇張的係我排左成半個鐘!! = =!

點解員工飯堂煮飯戈班野仲係到架~ 做咩番新棟野吾順便番新埋班野呢~

乜你地真係吾知道 定 扮無知~ 你地煮出黎嘅野真係真係好難食咩?

算吧啦~反正我又吾係長做的~吾緊要啦!你地繼續做返自己野得喇~
問題又黎喇~老佛爺的麵包是否真的這麼好食呢?定係咁岩得咁僥呢~

每次都誇張的~你估趁墟咩!趁墟返大陸先趁啦~

人家傻我又跟著一齊傻~結果我又排了45分鐘!!!目的只有一個:朱古力牛角包!

其實我係盡孝道而已~哈...其實自己都想食姐~ ^^ 順道買多個來孝敬母親大人
裝修都算可以啦~反正行完咪直接過隔離英皇食過下午茶囉~

依d咁ge福利確真真真真真真係吾係到到都有架!

換著係大陸你身上少咁個崩你都吾好諗住出街呀~

反觀係澳門基本上吾駛乜點帶"囡"你都可以食得飽~著得暖~玩得放~ 哈..

澳門人真係要好好珍惜身邊的福利同多多利用環境的資源啊!切勿浪費!

台長: = 余生 =
人氣(152) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 生活 |
此分類下一篇:是為什麼 ?
此分類上一篇:大二下學期的點滴!

盈小妹
大兄...到底8佰伴俾左幾多好處你呀??係咁買廣告ge???哈~
2008-11-07 16:35:38
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文