24h購物| | PChome| 登入
2010-01-15 21:34:13| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Always

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

結束去年的一首歌 Saliva--"Always" (WWE強者生存大賽2002主題曲)

I hear, a voice say "Don't be so blind"
我聽到一個聲音在說:「不要這麼盲目」
It's telling me all these things
那個聲音跟我說的事情
That you would probably hide
是妳可能隱瞞起來的事
Am I, your one and only desire
我是...妳的唯一嗎?
Am I the reason you breathe
我是妳活著的理由嗎?
Or am I the reason you cry?
或者..我是妳哭泣的理由嗎?

Always, always, always, always, always, always,
總是...總是...總是...總是...總是...總是...總是...
I just can't live without you...
我就是不能沒有妳...

I love you
我愛妳
I hate you
我恨妳
I can't get around you.
我就是不能沒有妳
I breathe you
如同空氣一般我不能沒有妳
I taste you
如同佳餚一般我品味著妳
I can't live without you.
我不能沒有妳
I just can't take anymore
我就是不能再忍受
This life of solitude
像這樣孤寂的生活
I guess that I'm out the door
我猜我已出了這扇門
And now I'm done with yo
代表著我和妳之間已經結束了

(Done with you, done with you, done with you, done with you, done with you)
(和妳已經結束...和妳已經結束...和妳已經結束...和妳已經結束...和妳已經結束...)

I feel, like you don't want me around
我感覺... 好像妳不需要我在妳左右
I guess I'll pack all my things
我猜想,是我該收實行囊離開的時候了
I guess I'll see you around
我猜想我只能在一個地方看到妳在我左右
It's all, been bottled up until now
那就是內心深處... 到現在已塵封已久
As I walk out your door
就像我出了妳的大門
All I can hear is the sound
我聽到的只有一個聲音

Always, always, always, always, always, always,
總是...總是...總是...總是...總是...總是...總是...
I just can't live without you...
我就是不能沒有妳...

I love you
我愛妳
I hate you
我恨妳
I can't get around you.
我就是不能沒有妳
I breathe you
如同空氣一般我不能沒有妳
I taste you
如同佳餚一般我品味著妳
I can't live without you.
我就是不能沒有妳
I just can't take anymore
我就是不能再忍受
This life of solitude
像這樣孤寂的生活
I guess that I'm out the door
我猜我已出了這扇門
And now I'm done with you.
代表著我和妳之間已經結束了

I love you
我愛妳
I hate you
我恨妳
I can't live without you.
我就是不能沒有妳

I left my head around your heart,
我將我的生命交給妳
Why would you tear my world apart?
但為什麼妳要將我的世界撕成兩半?

Always, always, always, always.
總是...總是...總是...總是...

I see, the blood all over your hands
我看到...留在妳雙手上的鮮血...
Does it make you feel, more like a man
那會讓妳感覺自己...比較像個男人嗎
Was it all, just a part of your plan
難道那...都只是妳計畫中的一小部分?
The pistol's shakin' in my hands
就像個子彈在我手中一般震撼
And all I hear is the sound.
我所聽到的只有那個聲音

I love you
我愛妳
I hate you
我恨妳
I can't get around you.
我就是不能沒有妳
I breathe you
如同空氣一般我不能沒有妳
I taste you
如同佳餚一般我品味著妳
I can't live without you.
我就是不能沒有妳
I just can't take anymore
我就是不能再忍受
This life of solitude
像這樣孤寂的生活
I guess that i'm out the door
我猜我已出了大門
And now i'm done with you.
代表著我和妳之間已經結束了

I love you
我愛妳
I hate you
我恨妳
I can't live without you.
我就是不能沒有妳
I love you
我愛妳
I hate you
我恨妳
I can't live without you.
我就是不能沒有妳
I just can't take anymore
我就是不能再忍受
This life of solitude
像這樣孤寂的生活
I pick myself off the floor,
我把我自己從地板上檢起來
And now i'm done with you.
我和你之間已經結束了

Always
總是
Always
總是
Always.
總是

==不能食言 有時間在補很多很多東西 先這樣 ~

台長: 我的帳號"R"開頭!!
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文