24h購物| | PChome| 登入
2004-02-05 23:51:00| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

元宵節~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩... 今日終於可以來打返自己既日記啦~ ^^
個網確實唔輕易入, 就係因為咁, 先至顯得矜貴~ ^^
^^ joyce 真係成為第一個留言既人, 勁~
放心, 有幾忙都好, 你知我啦, 一定會搵你既.. 係要煩住你呀~ 哈哈~~~
煩住你煩住你~
我信啞, 有心既話, 就算有幾忙都可以keep 住contact既,
otherwise就算幾咁得閒,無心既話都唔可以keep得到既~
所以.. 你放心啦~

元宵節啦, 即係話今年冇利是逗啦~
不過, 今年的收穫都好過上年丫~ 起碼都over 1000~
唔知點解, 今年就成日諗返起上年既野,
發覺真係有好多好多既唔同~
上年既今日, 原來我係去左睇 (我都係今日先記得自己有去睇呢套戲)
真的,人與事都變~~ ^^
It's a good or bad thing, noone know. A good or bad thing just depends on your own thinking! So, let it be! Let it be passed.. And Focus it on the future!

嘩啦啦~ 呢幾日真係真係悶到不得了,
我指既係返工既時候~
無野做到不得了..
而家就論到我由朝講電話講到放工~
真係有d驚驚地~
ai.. manager又成日行出行入見住我講電話喎~
都唔知點好.. 其他人又忙到死~
哈,到我忙到死既時候, 佢地又得閒~
玩哂野~

好野, lolo返來啦~
不過, 佢就唔係啦, 去澳門又唔早d 單聲...
我去唔到啦.....><

上個月既電話費爆左就一定啞啦..
我唔希望今個月都爆plan囉~
不過, 我用左5日電話, 已經用左成個plan既一半分鐘..
好驚呀.. 卜b卜b~

不過, 尋日終於有耳根清靜清靜的一晚~

但係呢, 前晚就講左好多好多~
都話啞啦,一係d fd唔打來, 一係就一起打來~
有時都幾煩啞~ 特別係當我好想安靜既時候~
安靜真係好難的一件事~
anyways, 朋友打得來既,有野講既, 我一定理你~

發覺人大左,有時要求既野愈簡單,就愈難得到~

農曆年開始之後, realize到朋友們的壓力~
有好多時, 我真係唔識去講d咩
因為我冇經歷過, 唔可以幫到d咩
不過當你講畀我知你地既壓力既時候,
其實我係好開心,
(當然我唔係冷血)
開心既係因為我realize你當我係朋友, 先至可以放心講低你既壓力我聽~
當然,我希望你地可以release你地既壓力~
但我明白到壓力呢一樣野,真係好麻煩~
但係試下在另一角度諗~
冇壓力, 可能冇左推動力~
我都唔識講啦.. 淨係希望大家既壓力可以減少啦~

我呀, 成日以為今日係星期五...
莫非...

自從有一晚同joyce 講完某個topic之後..
我真係好驚我的某君會是他~
真係好驚啞~
不過,知道左佢某d野之後, 又真係有d唔知咩既感覺...
哎呀.. 點好呀~
真係好突然..
搞到我都唔知講咩好....
怪怪的~

其實我都幾期待星期日同佢去愉景灣..
期待既係因為我好想去下呢d咁既地方~ 又未去過, 又有人帶我去~
好想去多d我未去過既地方呀!

不過見佢咁大壓力下都陪我去(係我想去)
都真係幾開心既..
不過我真係唔會太expect星期日會好開心,
因為我expect到~
同佢出街出得多, 就會有共識啞啦~ ^^

好凍呀.. 停一停..

台長: 尚未設定
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文