24h購物| | PChome| 登入
2003-12-01 20:45:04| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

COOL GUY~~openday patpat 痛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28_11_03 晴 openday~~~好凍呀~~

由於昨晚既激戰連場~~而且長期keep住蝦米形既因素~~~我個patpat今朝起身超痛呀!!~~fio因為要同舊同學影畢業相~~~好早就走左lu(係我未訓醒既時候>>佢離開左我地~~)….之後我同cancer就回複返mtr訓覺既post…各據一方!!~~訓到十一點>>>換衫>>食早餐>>>走lu~~返學>>cancer今日著裙仔(第一次見~~仲要唔見左對臭socks)…我就依舊係靚仔look~~COOL GUY!!又同cancer twins look上陣(頸巾)~~

等個間什麼仁濟中學>>>悶>>>遲到!!<<<…嘩…又見到apple呀…即刻轉身…."你睇我唔到,你睇我唔到,你睇我唔到...."cool~~好在!!

之後我同cancer一組/annie同大眼一組…>.<~~~派野~~界到手…血血>>>…周圍行>>>好攰呀….但都ok呀…同d中五生都算啱傾…而且~~哈哈~~~知道其他department既位置/房室~~~但好可惜….係二樓創妍(第一次入)…又見到apple…撞到正…轉身都轉唔切…再次被人用眼神非禮左…行到四點幾呀~~去左canteen買野食>>>勁激低!!!....熱狗+薯條+coke= $10~~低到爛呀!!!(上bus食!!)

去學車>>今次剛剛好…下次都係四點三走佬~~yeah~~但今日真係行到好攰…而且又著左對高鞋...更加攰呀~~今日都係死左兩次火呀>>明顯地我係未訓醒…死左火都唔知…eee….死左火咩???@.@...好攰呀….但今日亞sir已經教埋我下堂(上斜同stop)既野啦…唉~~但…我已經…開始覺得…悶啦……唔可以超過20km/hr@.@?? 點可能咁慢呀~~哈哈~~~亞sir都話我揸得好呀~~yeah~~~但…唉…排隊…考期係二月二號>>>可唔可以快d呀(架車同考期)

攰~~~~攰~~~攰openday

台長: 傻兔
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文