24h購物| | PChome| 登入
2004-08-26 00:46:27| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情好令咁bor~!好似....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/8 星期三 晴

今日返工又差d遲喇~又遲左4分鐘先出到去..好彩冇比人話姐...都冇乜野呀~係abel話我變左囉~唔知呢~係卦!!比人點明左我卦...唔知呀~怪咩~!?是但啦~

眨下眼又到我地gei食meal時間喇~又係例排食4啦~同abel,cindy食!我同abel講話記得落埋cindy果份,費事又比人串啦~食得都好開心呀今餐...自從老公走左之後,都唔開心gei...唉...唔提喇~

到左夜晚埋usher,都好旺下呀~!冇停過咁囉~去到接近9點先冇咁多人,可以hea下囉~!9點半收工,9點9媽咪打黎叫我快d返去睇電視,話套新戲未做,好好笑~但我返到屋企都睇唔到第一節囉~聽日叫老公幫我錄左佢先...
真係好好睇ga~~!!

唉...唔打喇~阿哥條粉腸又話我好晚晚上網~食屎啦!!e+我唯一gei娛樂就係上網icq下,cheak下e-mail,打下機~打下日記咋~咁都要話我...心淡淡的....

*我諗咁多次日記最短係今次咯~!!

台長: 芷晴
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文