24h購物| | PChome| 登入
2009-07-03 22:27:08| 人氣4,735| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

M.Y.M.P - Say You Love Me

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台










室友的電腦,傳來一陣吉他聲,伴隨著一把嘹亮的女生。

4分30秒裡,歌詞中不斷重複的說你爱我說你爱我說你爱我,

4分30秒后,我的音樂播放器一直重複的說你爱我。


推薦給你,來自菲律賓的樂團-Make Your Momma Proud



M.Y.M.P-Say You Love Me


Don't you know that I want to be more than just your friend
Holding hands is fine
But I've got better things on my mind
You know it could happen
If you'd only see me in a different light
Baby when we fin'lly get together
You will see that I was right

Say you love me
You know that it could be nice
If you'd only say you love me
Don't treat me like I was ice

Please love me
I'll be yours and you'll be mine
And If you'd only say you love me baby
Things would really work out fine

And If you'd only say you love me darling
Things would really work out fine










台長: queenD
人氣(4,735) | 回應(1)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 有沒有那麼一首歌 |
此分類下一篇:聆聽。傳說
此分類上一篇:阿鑌。年少之島

yao
這團體我兩年前就注意到了,還很衝動的去買一張他們的cd,她的歌聲真的很棒
2013-05-13 10:39:17
版主回應
那快破不破的假音很難學喔~
^^
2013-07-18 09:23:40
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文