24h購物| | PChome| 登入
2005-06-20 09:09:35| 人氣144| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老友狗狗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我懐係你最錫鮋狗仔,大家一場「老友狗狗」,有好戲梗係預早話你知!

  今個暑假,我懐成班得意狗仔,拍鰦一套軲盡全日本觀眾,令你又笑又喊鮋電影《老友狗狗》。戲入面除鰦有我懐落力演出之外,仲搵鈬最「聲」光熠熠鮋明星陣容配音:愛犬之星陳奕迅全情投入聲演兼唱埋歌仔,聯同周麗淇、林曉峰、康子妮、梁榮忠、阮小儀同埋I Love U Boyz,一大班偶像紅星發聲助陣,既搞笑又感動,齊齊愛心力撐我懐呢班「老友狗狗」!套戲仲係由《藉著雨點說愛你》人氣型男中村獅童主演,加埋靚女廣告明星伊東美钰等十幾位日本紅星,一齊攜犬演出!

  故仔係講中村獅童飾演鮋廣告人山田賢太郎(陳奕迅聲演),因為創作狗糧廣告飽受客戶挫折,失落時諗起童年最friend鮋老友……當年剛轉校鮋山田,冇朋友仔,只好獨自留連空地,就咁樣偶然遇上忠厚憨直鮋柴犬波子,得佢常伴左右一齊玩樂,人狗之間建立了最純真鮋友誼,不過一場意外竟然令呢對好朋友失散了……忠心鮋波子決定四出尋找山田,途中遇上好多唔同鮋狗狗,佢懐各有各鮋狗仔心事……

  戲入面除鰦柴犬波子外,我懐更出動多達90隻、50種人氣狗仔助陣,各有獨特個性:情竇初開鮋八哥大佬、善解人意鮋牧羊狗毛毛、開朗愛笑鮋貴婦狗熊Bear Bear……。總之,成班狗狗搖頭擺尾輪流搶鏡,盡展得意賣相,落力獻技,討你歡心!

狗仔錫錫
www.inunoeiga.com

台長: 嘉頓
人氣(144) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文