24h購物| | PChome| 登入
2005-01-19 11:32:31| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

PG 家長指引

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我曾經係有線都睇過d變態遊戲節目
已經覺得好核突嫁啦.
聽聞大陸...重變態
兩個參賽者, 若要得到巨獎, 過完一關又一關
最後一關, 竟是各人面前有一個牛頭
一人一隻"遲巾"........用黎做咩呢 ????
就係杯佢隻眼出黎生食....嘩 !! 勁核突呀 !!
重有將隻老鼠擺入去個攪拌器.........然後..............嘔嘔....

慘不忍睹..........

...點解d人可以為左錢, 咩都做得出嫁.

**
好消息, 今日睇報紙由 20/4 起, 有直機飛往蘇梅島.
泰國政府力捧...koh samui
黎緊可能有d ....好好既package tim ar.

**
剛剛, 我妹打黎我公司, 喂, 唔該鍾小姐
佢化左灰我都認得佢, 對左幾十年....
跟住, 我玩野, 好大聲咁話 : 打錯啦, 白痴
一齊靜左2,3秒.....一齊勁笑.
佢話, 俾人鬧一鬧白痴, 嘩!! 成個醒曬.......哈哈.
我地各兄弟姐妹相處方式就係咁.
從呼渴中成長

台長: 人一個
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文