24h購物| | PChome| 登入
2004-12-11 17:19:15| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好難講.......我愛你

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原本好想睇梁榮忠, 羅敏莊和杜雯惠個Show
但唔記得左........
但頭先聽收音機講起這show時....諗起d野, 佢地講到..........
DJ : 個節目分開三part, 諗住梁榮忠個part實係攪笑, 點知他一開始時, 佢叫d觀眾要同你的至愛的人, 或即刻拖住你隔離的人, 講聲我愛你.
他講..他的故事, 他跟他爸爸的關係, 如一般父子, 沒太多話說, 一句起兩句止, 但大家係好愛好愛對方.
他爸開始病, 入左e院, 他好緊張, 每天都到e-院探望他, 但都只講: 你點呀, 爸只答: 都係咁啦. 如是這,一天, 兩天, 佢見爸爸老了, 佢同自己講要同爸爸溝通多d, 講多d野, 要讓他知道, 佢愛佢, 去到e院, 他沒勇氣講這三個字, 如是這....到了第六日, 佢都無這勇氣, 佢臨訓前...佢同自己講唔得, 咁樣落去係唔店, 他又下定決心, 明日...明日一定要講, 於是他去訓覺.
點知就係個晚, e院打黎, 病情急轉直下...已經沒有機會了.
這個是他的遺憾, 所以他一開始要d觀眾, 珍惜.
珍惜,我地...向所愛的人, 講一聲"我愛你"

其實, 我地尋晚都講起我地既父母, 我地要珍惜, 對佢地好d...
我記得我試過...同媽記好認真咁講左句, 好多謝妳.
我媽反應係好驚, 係咁問我有無事.......哈哈.
係啦. 中國人的傳統框框好鬼煩.
特別...自己, 你要我為屋企人, 愛的朋友....做咩都得, 任勞任怨 ( 愛個d, 唔愛既死開d )......但要我講句說話去表達, 又真係...好難為情.

但我心裡面, 真係好真心咁去愛......我愛既家人,朋友...仔仔
我會俾最好...既野佢地. 多過我自己.

聽了這故事, 有點感動tim.
有d野, 唔好等明天.......
一句鼓勵, 關心問候........好! 就即刻做.

台長: 人一個
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文