24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 01:04:30| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

^迎新^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日都'貧pok'完嘞...<其實5呢...起碼間間skool都收我...呵呵~~~>
終於都返左新匯基repeat...
今日就返左去買果d p.e.3...
跟住就去左買新校服...
講真呀...套夏季校服都真係幾靚靚架...
不過始終無舊果間咁方便...1笠就返得學...
新校果套呢...就要著左條裙仔...再著件3仔...
ai...又要遇早2分鐘起身著套靚靚校服嘞...
ai...要靚...都係要付出代價嘞...呵呵~
本來都無咩諗住今日買新校服架...
不過今日有$10打相相影...咁就買埋啦~
影相相果陣個ee都話我套校服靚呀...
仲好出奇咁識我間skool喎...
仲g道有新校tim...hahah...ucc都5係渣野~
$10.打...有得影...有得傾...抵到欄啦...hahah~~~
ng...今日就係咁空閒過嘞~~~


p.chur....有人呃我既...
又話新校套冬季靚...
都5靚既...又呃我.....嗚嗚嗚...>..<;

台長: ; p Ur
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文