24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 23:01:07| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

越來越忙

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

628
原本以為可能休息既monday都係忙...但遇到好多人,做左好多野~好開心~~!!
舅母同表弟由美國返黎,響我地屋企住左晚。
一早搭小巴過市中心,經黃金時見倒呀蕾同家人捷車,可惜小巴冇位,佢地上唔倒。拎個睡袋去美門畀瑞雅,出柏麗時,聽到身後有人呼喚"小明",回首一看,係三個熟識既身影~~~yert~!!!!係tarchan、黃婉chan同韻chan~!!勁開心~~~原本下午見,又提早遇到。佢地出mk,可以同我一架車喎~但都係我走先,因為我趕住去美孚join爸媽&hk舅父、usa舅母同usa表弟飲茶,好開心可以同爸媽飲茶~^^
太多野搞,要遲到早走~趕去mk同專s傾第二日既話劇。我、jay、karry、蚊、承軒去kfc傾,個劇d人物真搞笑。傾完之後,我就衝去旺中join tarchan、黃婉chan同韻chan。未過亞皆老街,望倒前面有個人,件t shirt好似響教會見過有人著,心唸"0個個係咪基督徒?"望真d,原來係呀蕾~!!響mk又見返~~~哈哈哈~!!傾左幾句我行先~
到旺中同tarchan、黃婉chan、韻chan一齊睇謝c宴d野,尤其要陪黃婉揀衫。雖然睇d野都唔岩我,不過同佢地一齊做咩都咁開心啦。
行行下收到浩c電話,原來佢同同事出左黎mk賀壽,叫我過去幫佢搵返上次瓊華見倒好鍾意0個件衫。好啦~搵完返旺中,鄭智已經響度。我地5位美少女行呀行~行到7點tra、鄭智韻返屋企din,咁就等我負起陪黃婉買鞋既重大使命啦~!!買完我地去m記din,之後一齊搭車返屯門。黃婉chan蒲少左,個人精神左,皮膚靚左,用錢節制左,真係感謝主~~~~~~!!

0629
今朝舅母&表弟要返usa喇~我要去mk上堂送唔倒機~
一早顧住著謝c宴套衫,上到車先發覺唔記得帶謝c宴畀老師同學生既禮物~~!!><"唯有之後返屋企拎
去到上堂0個度,同學仔都覺我好唔同,呀勇都唔認得我。今日shadow、盧仔、紫都係謝c宴~咁我都冇咁怪~
下午係話劇訓練,我地分三組表演。我同karry、jay、盧仔、承軒、蚊一組演琴日傾好既"好撒瑪利亞丸子"。我係被打同被劫既小玉、jay係野口強盗、承軒係花輪祭司、蚊係豬利人、karry係好小丸子、盧仔係驢仔。好開心好好玩~~~
放學shadow&clover幫我化妝set頭~~thx very much~!!!響kwai fong遇到租兒一齊去黃金。
一去到第一個見倒既係肥仔~嘩~唔認得佢tim~之後入到去~個場好靚呀~不過見返d同學仔又唔係好興奮ja 喎,最開心係見倒文sir。開始既時候,校長致辭,我覺得好感動~
同枱既係jojo、肥仔、戚、歐靜、tra、rainy、王生同manfai。jojo猜輸左要同ho姐講"你今日好靚,可唔可以同你影張相?"。我地成枱人一齊見證呢個珍貴時刻,不過最最最珍貴既鏡頭就得我、王生、rainy見倒...我地三個呆左...

0701
上年既71,我同胡太都有去遊行,仲認識左盧文漢(tra勁愛)~~~
今日我要返教會搞恩典之星籌款d野,我同gigi、張預要畫t shirt...好苦惱...都唔知畫乜好。媚媚就好似呀媽咁監督仲賢寫咭,笑死...大家都好努力呀~!!

0703
今日係深培中5&7畢業典禮,一早著住校服返教會接受奇異既目光...搭小巴時收倒胡太響美國打黎既長途電話~超級驚喜~~!!!
返到學校,最開心係見倒親愛既老師s~~~採排勁少人返,又冇乜熟人。最熟都係得小芬,不過佢又坐響冇雷公咁遠...
採排過後搵太后、kai、tra&黃婉dinner,之後就返去畢業喇~~
我左邊係路、前面係manfai,其他都係自己班(即係唔熟)。校長講左咩野我唔記得,淨係覺得好感動~呢個校長都幾好ga,起碼我覺得佢好愛d學生。3年喇~最yert最快樂既日子(中5repeat)都係響度過,最好既老師(文sir)響度教我~唔捨得呀~><
完左畢業禮,manfai勁讚我髮型,開心死~都冇人咁讚過我個頭。哈哈.......讚到我都唔知點應。

0705
好一個monday...終於有dd時間畀我take a rest。
不過下晝又要出沙田做短宣前訓練。到成11點幾先返到屋企....zzzz
唔經唔覺上左成個月。剩下既日子越來越少。我要努力~~!!決心響短宣盡晒力~!!「撒人放火、引人飯聚~!!」

0706
今日好開心~~
最後一堂堅信係黃姐教~~!!!!上到d精兵專使都high晒~~~好爆ar~~~!!!><
之後呀勇講祖傳又係正~!!mo到我地...
下午上話劇上得好開心~~~學左三個劇。第一套我之前睇過,呀勇佢地演得好好~雖然fion多次忍唔倒笑,但我都覺得超級感動。第二套好普通。第三套最正就係我地自己練習時盧仔色誘jayjay...哈哈哈...><當我演耶穌時,睇住世人活在罪中,真係好痛心...
放學同gigi、張預、仲賢買畫t shirt d野~~~hot~!!

台長: 小明
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文