24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 17:29:58| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

殺呀~~~~~~!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好驚呀~d怪物成隊咁跑過黎,d敵人又唔知"呢"響邊。
我攞住枝機槍係咁掃,突然畀d敵人發現,做左箭靶,中好多槍...好痛呀...我...我唔得喇...死左...之後tracy黎左支援,但tracy唔識落樓梯跌死左,而當小芬發覺隻怪物響呢頭出沒,隻卡啦蘇已經樸左過黎,呀~~~~~~~~!!!仲咬死埋小芬...嚇到我地全部彈開。唔怕,生命有take two,可惜小芬之後又死響隻野手上...我地三位美少女戰士都死左。
算啦~小芬屋企由森林戰埸變返吉他教室,都係彈下結他安全d~小芬都有進步喇~轉chord順左~我地三個去食tea~小芬請。
之後佢地去市中心,我原本唸住同浩c搵社工,但社工要放工,結果上左浩c屋企。食完飯,另一場激戰又發生~!!浩c好專心咁整佢許願板,所以好唔專心咁同我同浩恩玩飛行棋,結果d棋狂畀我同浩恩食。剩低我同浩恩互相撕殺,到我最後一隻棋仲有4步就埋站,浩恩唸住唔埋站都要食我0個隻棋,好緊張呀!!!!~~4~!4~!4~!~~點知真係畀我擲倒4~我既勝利換來浩恩既飲恨。

台長: 小明
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文