24h購物| | PChome| 登入
2004-04-28 04:07:56| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返工同會考(唔係高考)一樣咁大壓力

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢掛發夢都掛住返工D野~~~前日發倒自己唔記得打咭出糧
好啦~~~真係出左糧喇~又發夢自己又要去第二個Hall OT…

琴日(星期二)係最後一日返工。出門時屯門公路塞車,感謝主我都冇遲到。今朝又係自己響後欄執線…算~我唔受苦都要第二個受苦。我覺得自己好似灰姑娘。
到左10點,其他人都入黎執線。我成日都做唔完既野,十零個人響半個幾鐘就搞掂。之後老闆羅生briefing,d同事又勁唔滿意。我覺得briefing都幾好~至少唔洗做又有得坐。老闆講野都唔係冇道理,不過佢做乜,d同事都話佢發神經(當然響佢背後鬧佢)…好多時我唔覺lor…加上羅生今日無啦啦捉左3個人出黎比賽掃地,d同事又鬧多兩錢肉緊。一個人同唔同人講同幾句野,我聽到好悶。
Lunch之後,我終於有d新野做下~就係由傳說中既service counter拎d order入hall,總之即係做”跑腿”,好過響後欄執線啦,可以做下運動順便參觀下d展覽。我見倒歐靜筆袋個牌子個攤位,好靚ga~整到好似個森林咁,仲有好多獅子~大至細都有~
琴日好多檔要改/加野,所以要ot到8點~!!肚餓好tired…
好響service counter裡面,我同兩個同事講耶穌,佢地都係信耶穌~^^。自從第一日返工,我響巴士唔知發乜神經~宣告”會展係屬於神”,我呢3場展覽裡面,我總有d機會同人講下基督教d野,有時唔想講都要講(佢地問我),神要用我…冇法啦。
信心既宣告係有效ga。
臨收工前,有機會做今場唯一既order,easy~~~點知個檔主一見我係女仔就叫第二個男仔做,呢d之唔係性別歧視lor…>_<"
放工時,同另外兩同事上hall5出糧~^_^。原來其中一個人屋企做紙扎,佢掌握左好多紙扎界既潮流知訊~!!新奇產品真係越出越多。

台長: 小明
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文