24h購物| | PChome| 登入
2006-12-28 00:56:16| 人氣288| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

>

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20-Dec-2006 (Wed)

成個Trip在充滿神的恩典下完滿結束了~~
第一個要多謝的~
一定是在天上的父神~~
如果不是他的保守~~
我估都真係唔知會唔會俾d法國佬MELT左~~??!!

第二,三個要多謝的~
就係有分幫過我&陪過我出去搵資料的好朋友~~
如果冇左你地~~我都真係人都癲~~!
熟我GA朋友都應該知道我係一個幾咁「膝雞」GA 人~~!
如果我冇100% sure,我係會食唔安坐唔落果D人黎~~!
加上在咁短時間內(3 weeks) ~進度由零去到一百~~!
仲要一個人帶住阿媽去到一個連自己都未去過GA地方~~!
真係大壓力都爆~~!
我都未試過去旅行去到好似返工run project咁~!
所以~~真係好多謝你地的幫忙&充當我ga emotion sharer ~!!!

*********************************************************************************

深刻經歷1:
之前已經知道euro d underground係冇escalator ~~
只得staircase,要抬行李~~所以已經有晒心理準備~~
所以已經好醒目地揀左一間0min walking from underground 的 hotel~~
仲要係underground的細站仔,加埋唔駛轉線就去到airport果隻~~
不過當自己真係去到,見到條staircase, 即使很短~~
但當你只得一人,
仲要抬2個20kg的行李ga時候~~
真係唔止滴汗,簡直就係抬到出晒汗~~
我都唔記得抬左幾多次啦~~~
總之就勁啦~~!

深刻經歷2:
Paris 好靚~~
Comment係靚過London~~~!!
不過治安就真係麻麻~~~!!

去之前已經聽過d人講paris好雜~~
小偷好多~~要小心d~~!
不過估唔到真係咁勁~~
一去到已經唔見左相機~~
之後又俾人「啤」又俾人「跟」~~
都真係幾驚險~~!

又見到police 追賊~~
又入左police station 報案~~
真係香港都未試過咁~~

不過好在一切都有神的保守~~!
個人認為:-
唔見相機唔係一件壞事~~
相反可能神在提醒~~
叫我要提高警覺~~凡事要加陪留心自身的安全呢~~?!

深刻經歷3:
LONDON 好早天黑~~比Paris還早~~
大笨鐘只係4點,個天已經黑左九成~~
真係好唔習慣咁早就天黑~~
不過夜晚london的治安比Paris好多了~~
AT least我都敢行到7點先去dinner,
9-10點回hotel,條街都仲有人~~
相反,paris就真係唔敢行夜街~~

深刻經歷4:
轉機~~!
如果唔係冇晒direct flight的機位~~
而我又咁想飛過去~~~
我都一定唔會揀要轉機果d flight~~~
因為咁長途~~
真係好辛苦~~
direct flight雖然要飛多個半鐘~~
不過就唔會遇到內陸機delay呢個問題~~~

delay--> 晒時間等起飛~~
唔知做咩好~~ 而且個人已經好疲累~~
真係幾辛苦~~!
而家klm,仲冇得儲mile~~!真係蝕左~~~!!!

*********************************************************************************

好多人都問我,
以我咁「婆仔」ga性格,
仲咩今次咁捨得駛$去歐洲?

其實,
我都係應洗得洗JA~~
難得畢業,
唔飛過去影下相留下念好似唔太完美咁WON~~
加上兩年前開始讀呢個DEGREE時~~
已經決定左一定會飛過去行畢業禮~~
順面會去埋法國豪一豪~~
所以”all were already included in my planning”~~
一擲千金?? --> 一定搵得番啦~~
人生總要豪一豪GA LA~~!!!
加上環遊世界係我人生ga目標~~
而家做唔到咪去住旅行先law~~
值得一去呀~~!

explode your eye-sight more & u will find what u truly are ~!
i think i are stronger than before ~~!
hahaha~~!!

All photos of this trip were uploaded as below :-
http://community.webshots.com/user/nicole_puiyi0002


台長: 沛頤
人氣(288) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 向世界出發 |
此分類下一篇:>
此分類上一篇:>

肥波~
2007-01-04 22:57:00
版主回應
多謝你呀肥波~~!
你係第一個在我個blog上面
同我講
2007-01-05 00:39:25
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文