24h購物| | PChome| 登入
2006-06-22 00:31:59| 人氣251| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

>

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21-June-2006
昨晚去了朗豪坊
跟tik小姐慶祝生日

今晚出席的人有我,coey,tak,amy,molly & tik
可惜少了一個 - 阿寶~~
anyway我地講左好多野~~
亦笑到食唔到野~~~
真係好開心~~~

TO 主角TIK:
妳又大一歲啦~~!
希望妳以後都開開心心
快d遇到一個對你好好的白馬王子啦~~~!

TO阿寶 :
你唔出黎真係一大損失~~
我係唔會同你講番我地講左D咩GA ~~ !!
HAHAHAAH~~~!

TO 艾美 :
咁咪好LAW~~~
有咩壓力都要同我地講先得GA MA~~!
雖然我地幫唔到你D咩~~
你講左出黎當係發洩下D情緒都好呀~~~!
谷埋谷埋D氣唔發洩下係會死人GA~~!
有咩就同我地講啦~~~
我地點都支持你~~~
加油~~~
記住果道火呀~!~~!
千祈唔好洩左道氣呀~~~!
HAHAHAHHAA~~~~~~~~~~~~!

不知為何 見到COEY
令我突然想起「重色輕友」這個詞語
其實 每個人或多或少都會「重色輕友」
只不過是看你怎麼在朋友與戀人之間取一個平衡點
很高興我的朋友中
暫時仍未有人是因為這個原因而缺席任何「聚會」~~!
我亦都不想這個情況出現~~
或許 在戀人與朋友之間 我會選擇朋友
又或許 只不過是那人還未出現罷了……
「重色輕友」 - 我會否是這類人呢??
我猜 或多或少
我也是這類人呢~~~ !!
HAHAHAHA~~~~~


dinner 過後~~
我地一班人去左「滿記」~~
我叫左 ”合桃露+黑糯米”
好好味呀~~~不過真係好飽~~~!

台長: 沛頤

您可能對以下文章有興趣

人氣(251) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活記趣 |
此分類下一篇:>
此分類上一篇:>

Tik
Thank you for celebrating with me again. I am so happy to spend my birthday night with you~~~ I am still working on my post la...
2006-06-22 16:22:38
版主回應
NO need to say ”thank you” !!
The important things is ”U are HAPPY”~~!
Right???!!!

All of u remember to celebrate with me
on my birthday with a ”super B-gift” !!!
HAHAHA~~~~!
2006-06-22 21:15:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文