24h購物| | PChome| 登入
2002-03-22 23:28:50| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛情???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

某人說過因為我到現在還大重視他這個人,所以另到我找不到別的男朋友,我想不會是吧!因為如果有愛情要降在我身上,任誰也沒法阻止,只不過是現在沒有人愛我罷了。我相信終有一天我一定能夠找到一個很疼我的男孩,不用再以羨慕的眼光去期待可以和別的情侶一樣有人疼。這個男孩可時才會出現呢?

至霖情歌
我為你著迷 為你著襪唔著鞋 陪你行街睇戲
俾埋電話費 愛你 我在所不計 你煮菜 我洗米
食晒 D碗碟 我自己洗 我唔再去睇第二D女仔
你都唔好 去溝仔 我會一生一世 俾好多家用你洗
但是你要同我 你要為我生好多好多個仔
你系我一生一世 至愛的皇帝 你話唔制 唔 制啊
我至鐘意睇你0甘樣 詐詐諦 哎呀 皇帝 點解唔制
我0地兩個一起 詐詐諦

台長: Pui Pui
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文