24h購物| | PChome| 登入
2014-11-14 23:10:43| 人氣1,947| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

鄭匡宇世界一流企業巡迴演講計劃

親愛的朋友:

我的世界一流企業巡迴演講計劃正式啟動了!

如果您有任何朋友,在世界上的任何國家,於當地的一流企業工作,請私信介紹他(她)給我,我將毛遂自薦,去其任職的公司演講,主題可以是自我激勵、情緒管理、演講表達等三大主題。若是日本企業,我將用日語演講,韓國企業,會用韓語演講,其他國家則使用英語。

這個世界一流企業巡迴演講計劃的目的,除了是自我能力的提升和挑戰外,更希望能藉此鼓勵更多台灣人,不要害怕、勇敢逐夢,並且在過程中使更多外國人知道台灣、了解台灣。

每去一個國家,我一定將詳細的過程、照片,跟大家分享,敬請期待!

鄭匡宇

Dear Friends:

I am launching the “Global Speech Tour Project, ” by which I will go to the worldly-famous companies in different countries to give talks.

If you have any friends who are working in those companies, such as Toyota in Japan, Samsung in Korea, BMW in Germany and LV in France…, please introduce them to me. I will write them a self-recommendation letter to introduce myself and the project. I can give talk about the topics on self-motivation, emotional control and speaking skills. I am able to give talks by Korean in Korea, Japanese in Japan and English in other countries, for their better understanding of the speeches.

My intention of launching the project aims at challenging myself, encouraging Taiwanese youths to pursue their dreams bravely, and better introducing Taiwanese culture and spirits to the world.

I will definitely show you what happen during the tour and share the photos taken on the trip. If you also have your dream, please do your best to achieve it, just like what I am doing. I will be more than happy to hear your story.

Sincerely,
Cheng, Kuang-Yu







台長: 鄭匡宇
人氣(1,947) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: 職場專欄 |
此分類下一篇:關於犯錯,我想說的是...
此分類上一篇:10/18,來新竹教育大學聽我和劉真學姐的演講吧!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文