24h購物| | PChome| 登入
2005-07-20 10:25:30| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心驚驚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚
白等一場,上床睡覺

可能因為下午我同朋友睇完一場鬼片,令我成晚係成疑神疑鬼
有時又會諗返起film中的橋段,睇的時候唔覺得驚,但一到晚上回想返,就覺得自己好似身在其中咁

套film,講一個阿生穩一個化妝師同佢老婆化妝
佢帶佢的家,請佢飲血,食蟲蟲
個化妝師仲被佢老婆上左身
因為個阿生同老婆都係鬼
唉! 好得人驚,之後個化妝師得到廟祝提點.就係佢地叫你做咩,你就做咩
個化妝師又要唔驚,但其實個心就好驚

之後個鬼走了,仲多謝佢幫佢老婆扮靚靚tim!~


但係無現實真係咁咩
如果佢地穩你,可能都係想你地幫佢
但係可能叫想穩人陪伴!~最後同佢同一樣變成鬼

唔知呀!~尋晚係度亂諗,好驚
唯一的係叫自己唔好驚,唔好諗


同尋晚諗返一隻我諗已經可能死左的狗
我以前細個的時候,在村屋住,養左幾隻狗
我好鍾意佢地的,雖然我已經唔記得佢地的樣,顏色
但我好記得一樣野,就係我以前阿媽同我講---有隻狗戰勝一條蛇,保我全家
我好想見返佢地
好排住佢地

有時都會眼濕濕的,諗到黎度的時候


遇到唔開心的日子,我又諗起隻狗,我就會喊得好勁

如果可以俾我摸下就好啦

台長: siu-yu
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文