24h購物| | PChome| 登入
2008-02-24 23:25:58| 人氣209| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Pretty boy ← ))^_^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

ㄜ Pretty boy

是一首英文歌 我超級喜歡ㄉ

窈窕美眉M2M第一張專輯Shades of Purple 第5首

聲音好美~~

有興趣可以下載來聽

   
Pretty boy歌詞


I lie awake at night
See things in black and white
I’ve only got you inside my mind
You know you have made me blind

I lie awake and pray
That you will look my way
I have all this songing in my heart
I knew it right from the start

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

I used to write your name
And put it in a frame
And sometimes I think I hear you call
Right from my bedroom wall

You stay a little while
And touch me with your smile
And what can I say to make you mine
To reach out for you in time

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

Oh pretty boy
Say you love me too


Pretty Boy 美美少男

晚上我清醒著躺在床上

世界對我來說只有黑與白

我的腦中盡是你

你讓我眼中只有你

我清醒地躺在床上並祈禱

祈禱你會看向我

我的心中充滿渴望

我打從一開始就知道

*我的漂亮男孩 我愛你

在你之前我從未這樣愛過一個人

我的漂亮男孩

告訴我你也愛我

我的漂亮男孩

我需要你

我的漂亮男孩,是真的

讓我進來

讓我留在你身旁*

我曾經寫下你的名字

並把它框起來

有時我覺得我在我房裡

聽到你的呼喚

你待了一會兒

用你的微笑打動我的心

我該說什麼才能贏得你的心

才能及時擄獲你



漂亮男孩

說你也愛我

台長: 黑七七
人氣(209) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: Happy Everyday :) |
此分類下一篇:很『基』掰,也很緊張
此分類上一篇:Today is 家長日 ))!

傻大姐
噢噢!!

我沒聽過耶!
2008-02-25 00:00:09
版主回應
哦哦

隨便你啦ˇˇ
2008-02-26 22:28:08
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文