24h購物| | PChome| 登入
2006-08-12 14:18:57| 人氣17| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

2磅蛋糕with a nice smile (8月4日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~昨日同阿南,阿廷舊IVE同學慶祝生日,勁開心,果日有阿浩南,tess.阿ken,誠俊哥,重有阿廷三個Fd一齊食,我地食得幾貴下,請埋佢地兩個主人家食火煱自助餐,加因應為阿南而設的二磅蛋糕,計埋計埋都食左成78蚊@@, 但果日真係食得好開心和食到好鬼飽。



笑到我死,果日因為阿浩南話自己好大食,叫幾多佢都可以食曬,我地叫左兩個湯底:皮蛋,同沙爹。皮蛋果邊就我,阿ken,tess,誠俊哥,阿南食多(我地坐埋同一邊)另一邊就係其他人啦,誠俊哥主要係落餸多,阿廷遲來,因為佢係石離迷失左,要阿浩南帶佢黎,一黎到就係咁鬧交,無變過。之後餸菜來了,誠俊哥按比例咁落,大約係1:3到啦,我話咁唔得嫁,要1:99就差唔多,浩南咁大食XD最後到尾段時,沙爹湯底果煲變成沙爹醬,放咩死咩XD。



浩南食果煲野果D蝦時,一夾上黎,個蝦頭自己掉左落黎,O囇嘴,食果隻蝦時,佢話裏面係乾得來化的,好似食緊蝦乾咁。咁就開始左好搞笑既鬧戰,大家係到頼來頼去,又話誠俊哥做完野唔負責任,插D蝦黎去,又唔蚊返出來食,又問邊個叫咁多,搞到食唔曬,果時tess十點中就走左,有d野就頼左落tess到,有人話佢講話阿浩南好食得,之後叫左好多豬皮無人食= =”,有人叫豬紅,之後食左又話唔好味,搞到d豬紅浮起曬,我唔鍾意食豬紅,叫佢唔好落落皮蛋果邊,之後另一邊人又話沙爹果邊清唔曬,唔好落落沙爹果邊…….。最後我嬴左,落左沙爹果邊XD,笑死我!



太多好笑野講唔曬,最後果煲野清完之後,重要勤埋個蛋糕…….飽到死左,源途行回葵芳地鐵站,同阿南傾計發現佢原來增緊肥,己經肥左十磅~勁呀!

台長: 旅行者
人氣(17) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

m 小姐
睇到你d日記啦
知你有蛋糕依啦
我會打多d咖啦,待緊同你地傾解啊
2006-08-20 15:11:15
是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文