24h購物| | PChome| 登入
2004-11-18 21:31:25| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幾天的日記-.-

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

根本唔知打咩題目……^^"
琴日聽晒Econre d歌~好聽喔 不買就超可惜了!
「金鐘罩鐵布衫」~個歌名超怪 但係 可可聽!最後佢地扮小朋友聲 超可愛呢
成隻碟只係唔係咁鍾意「對號入座」 不過可能聽下聽下會覺得好聽啦 d風格有d似I.O.I.O咁囉!

今日唐sir俾人玩… 因為佢今個星期6o係教堂結婚!哈 阿sir超kai…原來佢老婆仔都好索架啵!咳咳~d男同學勁羨慕 哈哈… 今日佢一入黎上maths 我地就起晒哄咁^^" 日文班又玩佢XD
下次送隻「金鐘罩鐵布衫」俾佢先~d同學叫佢1年抱兩~哈

Econ…o係度食〝小小酥〞 好食!不過個廣告…超kai

上英文堂 我今日唔知點解好精神~狂扮87^^"
仲出去玩遊戲…… 俾聶婉笑…

以上係16號的日記↑

今日就~返學同卓熙同學一架巴士 佢同佢女友傾電話超大聲…
仲要話:黎x同學o係我間離= =""
去到葵芳同Cantin佢地一齊返 但係有2個我討厭o既人o係度~
之後又見到阿墨同學等人……
返到學~無野做 又係吹水咁啦~

上上o下堂 又講打邊爐~哈哈 講定左去煒聰同學or卓西同學屋企反 如果係就正爆lu!但係要叫埋小珠呢!5條友仔!
上Econ 又食小小酥!好味好味
食飯 o係間咁o既pk店~ 連60+30都唔識 頂佢個肺肺
仲要話我地ma煩囉 ./. 迪迪同學不禁爆粗
返到學校~又係上超悶的中史堂了 咳咳…
雞雞老師要我地做功課… 當然唔識…狂問阿墨點做 佢都覺得我超煩^^"

終於等到放學 唉~ko子同學返小學 區大&迪迪等+2
我同cantin走~返屋企…
食完飯同小珠傾電話…… 爆笑完後…吹水(又係yida&漢青^^")
俾阿媽鏟…就cut左線 彈琴~online

↑以上係17號的日記

台長: 布丁〞
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文