24h購物| | PChome| 登入
2007-03-03 01:43:43| 人氣19| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

二月狂歡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於走了
好唔習慣放工搵唔到你
聽唔到剛剛訓醒既可愛聲音的你
亦聽唔到當人肉鬧鐘的你
真的很唔習慣
諗起依個二月
同你一齊真係好開心
雖然同你去街次數唔係太多
但每次都愈來愈吸引
起初你返黎既時候
真係好唔開心
因為你騙了我返黎既時間
最後都算了吧
之後去街亦玩得太瘋狂了
差唔多去街只有兩個地方
旺角同市中心
去旺角咁多次先知道自己有好多路都唔識
結果俾人笑
哈..冇所謂啦
人家好少行個度嘛
唔識都正常啦
依家我識啦
都全靠你既學長
差不多整個旺角都行哂
行到要講:我諗我依排都唔想黎旺角行了
哈哈
不過係依度留低唔少回憶
唔想失去依d咁重要既記憶
市中心
起初好搞笑
因為要買生日禮物俾康
而禮物竟然係bra
所以行過買bra既鋪頭
都會講下:
「要唔要買俾康呀!
紅色靚呀!
有鴨咀呀!」
搞笑囉....
講到搞笑都唔夠嘉儀好笑
一見到面
佢都會講做野做到唔開心
又甚麼…又邊個激死人
佢公司真係咁辛苦嗎?
買了入伙禮物俾佢
佢收到既反應...
首先不停係咁摸
之後話:好靚呀
感覺就係成個小明友
可愛既樣子!!!
今期電話費
我諗都超標了
晚晚都等到訓著才收線
好唔好彩
俾人發現左我噶噶
好慘呀
已經好冇面了
仲要被人錄左係手機
唉...
無奈又有痛腳俾人捉住
所以真係唔可以得罪人
哈.......
踏入三月
已經唔可以晚晚傾電話
連一兩句都有點難度
究竟要幾時先可以過去搵你
好期待你帶我遊台灣
再次一齊玩......






台長: 松鼠

您可能對以下文章有興趣

人氣(19) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文