24h購物| | PChome| 登入
2004-11-05 00:32:10| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*happy day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日成日都過得好愉快
心情大好
所以要打下日記~呵呵
根本唔成理由ge reason

首先3點幾就彈左起身睇左dd chem同pre下lab
之後到5點幾就頂唔順要訓番陣
訓左一個鐘都冇又要起身準備返學喇
今日早左個站落車去左買包包食
唔,頭果兩堂pure
朱sir帶左個好消息俾我地
就係聽日唔洗補課呀~太好喇
可以早d返屋企抖下
但係今個weekend好鬼多野做呀
溫書巳經唔在話下啦
仲有好多功課啦jupas果封信啦
仲要準備一路都唔太明ge 3-d quiz
我仲諗住今個禮拜仔細咁睇清楚有d咩科o岩自己讀
係咁易放下果廿五個choice哩
會計呀會計...我真係好想讀啊
尋日o係圖書館拎左本會計ge書睇左睇
發覺有d似econ都有點怕怕tim
雖然我個人認為econ都幾易o係ce果時
無奈我覺得果d什麼GDP好煩
搞到我連讀都唔想讀哩
唉,除左會計我都諗唔到自己有咩可以讀嘍

lunch完左對番速讀d答案
mike hung走左
我就同呀hill坐
勁笑同講埋好多無聊野
搞到俾人話我地勁嘈~哈哈
之後phy做lab
呀hill等埋我一齊閃
點知走人果時hill又話要搵呀”god damn lam”
god damn lam就搵唔到喇
但就俾hung sir發現左我地
追呀hill d report呀
講講下又講到我
呢期d phy chem pure都好唔掂呀,慘慘
唉 巳經日日都追緊嫁喇
好累呀...
除左pure,phy chem都唔係太想理
成日都好想escape咁ge

我地俾hung sir捉住吹水吹左大拿拿兩個字先走到
大佬呀...趕住閃返屋企要出黎溫書家嘛
搞搞下都要成5點先返到屋企
食左dd野on左陣line就俾hill吹我去ymca喇
哈~我呃鬼佢話就出門口
但我就連校服都仲未換嫁其實
行到過去ymca呀hill都係o岩o岩到o者
一去到就睇chem啦又
悶到爆炸!!!
7點幾到,見呀hill出左去咁耐咪去睇下佢點law
之後就一路係咁傾計勁傾計
我好概嘆咁同佢講
今年最後一年去學校旅行loo
好多野都係最後一年
點解所有野都好似過得咁快咁ge
中五ge last day好似過左冇幾耐之嘛
好多果時o係scc ge事都仲好記憶猶新咁
仲有,我同hill都同時覺得自己讀左釋慧文之後
成個人都好似唔同晒咁
我又講唔出我有咩唔同
不過我知道自己變左好多
懶就一定啦
我呢d冇人迫就唔識死去讀書ge人
而且我覺得自己連個人都唔同左
唔知點講,總之就唔係以前o係scc ge我啦
不過...人總會變ge
爭在係變好定變壞o者

一路同hill傾左好耐,講到佢隻狗
見佢都幾唔開心
就陪到佢最後一分鐘先走去執野補習
8點3補習,我就8點3先死去執野~哈~
唔,我唔知俾d咩comment好
anyway,凡事都應該向好果方面諗
咪成日都諗埋d唔開心野,個人就自自然然會開心gala
有時d野真係要由他去
好多事都勉強唔黎ge
而且都未必o係我地控制ge範圍入面哩
所以,珍惜而家擁有ge
免得第時後悔哩~

執完野就即刻怒衝去柏麗補習喇
好眼訓哩,勁打呵欠ae
完左搵番呀hill一齊走
佢陪我行左過佢恆福度先搭車
我又陪佢等埋車先走哩
諗起果句
”肥呀肥呀肥肥肥”同
”肥呀肥呀肥好肥”
真係笑爆咀呀~哈哈

頭先無聊得滯睇番之前last day d相
原來連我個樣都好似唔好左好多咁喎
唔單止我
其他fds都好似唔同晒樣咁
真係歲月趨人...

又見到另一個朋友ge日記又好似講緊我咁
我都唔知應該俾d咩回應好
不過,我而家冇野gala
我會俾心機讀書ge,放心啦
唉,o岩o岩o係ut果時lost左成個week
完全唔知自己做緊咩...好迷失
過左一個星期...都清醒番loo
我知道明白,有好多野都勉強唔黎,控制唔到
而且,我都feel到個答案係點

好耐都冇打過篇咁長ge日記喇
冇辦法啦
呢排好似好多野做咁
有時間都死去訓覺loo~
不過見今日心情大好就破例浪費下d時間啦~呵呵~
訓陣先再搏殺過啦~byebye~

台長:
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文