24h購物| | PChome| 登入
2005-05-10 11:19:19| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有緣..........BY小朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

禽日

同米米一起請病假

下午

頻撲既一天開始

下午返鋪頭

食好耐未食過既牛肉炒面

同同樂奶茶

好好食同好好飲

HEHE.....

之後同米米去TW

睇醫生

講話朝朝嘔黃膽水啫

醫生竟然寫轉介信

叫我去照胃鏡

唔係咁嚴重丫

雖然我真係最近朝朝嘔黃膽水

睇完去捐血

睇醫生同捐血

都等咗好鬼耐

唔知自己係乜野血型呢?

之後又趕去同米米

出旺角睇醫生

睇到七點幾

米米約咗米米夫人

我就約咗細佬同媽子

補返母親節

出咗葵芳

諗住請媽子食日本野

佢又唔食

要食肯德雞

食完同佢去買鞋

佢一口氣買咗三對鞋

犀利!!

諗住攞車返屋企

就撞到米米同保保同王月笑

呢D咪有緣羅

咁都撞到


米米

小心小心

公司D人

懷疑我地兩個禽日一起去玩


聰聰

唔怪得星期日見你

你同我講D野咁奇怪啦

又話乜野今日要唔要女朋友

原來米米講咗D野

而家明解

星期日我已經覺得

你個樣殘咗好多

個黑眼圈都好勁

不過無講出黎

唔好訓咁多

越訓越攰架

聽話啦

乖丫

我地雖然係無返工

不過我地做咗件有意義既野

捐血

咁都唔算衰仔丫

係咪?


前晚同米米盡訴心中情

HEHE......







台長: CRAZY
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文