24h購物| | PChome| 登入
2005-01-04 18:20:55| 人氣931| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Proud Of You ~ 面對篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這首歌

每一行間每一字句

深深吸引我的目光

我無法不去注意

也無法不去聆聽

簡簡單單 深受感動 無法言語

因它吟唱出對生命中的自己
.
.
.
我渴望擁有卻也害怕失去

但我從不曾放棄每一次機會的來臨

因它教我打開內心的自己

去接受另一個真實的自我

如此魅力 另人決啼

淚在滴 心在痛 只因它讓人學習成長

我驕傲 我謙卑 只因它讓人學會自省

我是YU



=========================================

『Proud Of You』

http://ld.hnup.com/bbs/images/1832-1.mp3
http://ent.163.com/ent_2003/editor/media/try/040512/040512_244957.html

作曲:陳光榮 填詞:黃傳文

Love in your eyes
Sitting silent by my side
Going on Holding hand
Walking through the nights

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I’m proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I’m proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Stars in the sky
Wishing once upon a time
Give me love Make me smile
Till the end of life

Can’t you believe that you light up my way
No matter how that ease my path
I’ll never lose my faith

See me fly
I’m proud to fly up high
Show you the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I’m singing in the sky
Show you the best of mine
The heaven in the sky

Nothing can stop me
Spread my wings so wide


備註:
中間一段拉弦聲強而有力,也似乎告知大家自己所做的任何決定永不後悔且向前邁進……
人生路是如此的清晰,但卻又不會勉強自己,一切『境』由『心』生 ~
並體驗生活中的美好與細膩…………

台長: 小洋子
人氣(931) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 生活中的呢喃 |
此分類下一篇:地獄 VS.天堂
此分類上一篇:生命也有保存期限

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文