24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 18:16:39| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

★★★★★〔開心番D〕上

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

:::今日開心番D喇:::
11點先訓醒,沉晚對腳唔知做咩Q野好酸痛.
搞到好屎夜先訓到囉,‘頂’
食完早餐之後就去Honsby,
因為要去Optus果張上網+電話費單,
d火車又delate喇,diυdiυ.
用左半個鐘終於去到喇,跟住去到optus,
個sales係咁解釋俾我聽冇收錯錢嫁喇,我又信喎,
佢又講得好有道理咁,一於睇埋下個月張單又係點.
之後就行街喇,去左Viva買左果對睇左好耐既耳環,
仲要50% off囉,抵爆,未折果時勁貴呀,
所以即刻買左^,^
之後行呀行呀,就覺得好肚餓喇.
本來去Starbrucks飲coffee+Cheeze cake,
但係又好想試下Subωay新果隻meat ball 三文冶,
最後決定去Subωay,真係好好味啊加埋d salad,
又healthy d喎,減肥呀媽要.
之後臨走前去左買藍莓muffin,yummy耶.
番到屋企都唔夠時間去買煲湯d野喇,
唯有聽日去喇,我決定煲栗米紅蘿蔔豬骨瘦肉湯,
肯定好飲既,因為住飯男sonson教既,
要笑多d,快d放完啦...唔該。。。
肥翔:我爆服你,你減得好厲害呀真係.但願我成功^.>


台長: ◆◆◆Ribbon ×維
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文