24h購物| | PChome| 登入
2004-02-08 23:45:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/2/2004 (星期一) 朱基、傻輝派對

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  今日,剩係返下晝5點半果堂(每星期一如是),堂上有quiz,好在唔係好深。

  上完,行左去又一城百佳,等埋小強、基少,今日我比原定早放,而佢地就比原定遲放,結果.....等

  一行人係尖沙咀集合後,去左「百樂酒店」食Buffet,慶祝兩個主角生日(朱基、傻輝),祝佢地生日快樂,雖然已經延後左成個月。

  食Buffet時,基少又話我剩係食cheap野,唔抵食,其實我對Buffet就冇乜特別喜好,唔咪在乎「低唔低食、食得鮑唔鮑」,只在乎成班人一齊,尤其見到D frds鍾意食。

  今日個Buffet對於我,算較為特別,事關飲左我第一次o既紅酒(少嘗),除左中五飲過一次「藍莓」啤酒外,呢次係第二次飲酒。對酒我無乜喜好,橙汁、牛奶好飲得多。

  食完飯,成班人遁例周圍行o下。大家見落雨就散,因為大部份人住宿舍,今晚得我、朱基、傻輝會一齊返屯門(重要傻輝亦都有宿舍)。

台長: 胡亂新聞長(傻仔)
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文