24h購物| | PChome| 登入
2004-01-09 16:17:31| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5/1/2004 (星期一) 「孔融讓梨,西門讓床」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  朝早,老井係返學前,先返o黎放低D野,重嘈醒埋我。

  之後,勒哥同老井都去左上堂(中大較為早開學),剩係得我係間房,可以為所欲為(拎左勒哥D野食),不過有D悶。

  等左五、六個鐘,佢地終於落堂返o黎,先同我去食Tea(之前得自己一個,唔想去食Lunch),食食o下,小四都到左中大(佢幫勒哥整電腦)。

  小四D電腦真係勁,用左少少時間,就已經搞返好勒哥部機,咁多熟朋友,以佢識得最多電腦。如果電腦有咩頭暈身興,無左小四好唔掂,小四是不可缺少(並非只關電腦事)。

  佢地搞電腦同時,我去左另一個宿舍,搵另一個讀中大的朋友──阿翹,佢住o既係三人房(但比勒哥間房大一倍.....),宿舍亦靚好多,原來最近用左幾千萬裝修(唔怪得靚咁多.....)。

  居然同佢一齊捉左鋪圍棋,係唔識鬥唔識之下,我險勝(不愧為浸大圍棋會宣傳.....)。

  之後,佢帶我參觀左陣,我就走返勒哥度,Simon已經到左,佢話自己遊覽左一陣中大(其實遲左落車.....)。

  小四要走先,結果得四個人去中菜廳食飯,中途勒哥講左個關於sms的笑話,好耐冇聽過咁好笑o既笑話(特別加上當時氣氛),我忍唔住會心微笑。

  好想玩老井,懲一懲罰佢(佢成鬼日玩人),很可惜沒有。

  接住,我跟Simon返科大。係科大,去埋小十宿舍搵小十(佢剪短晒頭髮),三條友一齊周圍行,佢地帶我找「賣雪糕機」,三個人一齊食雪糕。

  最後,佢地帶我去睇朱經武(科大校長)住o既地方。

  今晚,Simon同房係度,Simon讓左佢張床俾我訓(好唔話得),而佢自己就打地鋪,我地一齊聽收音機之餘,又一齊訓住傾計。去過幾個人宿舍,佢係第一個讓左鋪床俾我訓,寧舍訓得舒服(感謝)。

  可惜佢聽日朝早要training,唔可以令佢咁遲訓。

台長: 胡亂新聞長(傻仔)
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文