24h購物| | PChome| 登入
2008-05-30 11:29:28| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搬屋--搬倉--搬瀉字樓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

辦公室要搬位
差不多用了2個星期去清一個倉
基本上個倉都系自己清的
清清清收收收
想起了大二時搬宿舍的日子
(看這個 blog的人該唔知道我做過咩野)

當時把一個行李箱(大陸2人用o個個)
放左一半系衫,一半系罐頭~~~~~
沒有想過的
是去到新宿舍是沒有升降雞的
個搬運工就甘背左上6樓
上度去
佢系個洗手間休息左好耐
去之前重好有禮貌問我地
可唔可以用個洗手間
我地o個時都好奇怪
事后先知
當地好多人都當搬運工唔系人
唔畀人用e樣那樣

做人做到甘,又唔需要 lo
自己就好多謝佢
因為d罐頭系完好的上左房~~~

o個一次zip野一戰
一戰成明

第二次就系同同學仔搬家
都ok的
沒有落手
只系同佢地安排d野放系邊
勁度搬晒野入屋
好似無野搬過入黎甘
最後系點
就系佢地o個個星期都唔知d野放左系邊
就只系知道一定系自己間房~~~~~

今次
灰熊又發作了
搬運工唔知會唔會打狗我(當然唔會,灰熊唔同佢地打都會叫保安~~~)
咀咒就少不了 ……

台長: phone media
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 舊物,回憶,新想 |
此分類下一篇:我的錶爛了
此分類上一篇:忘卻妳的氣味 卻忘不了那時的衝動

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文