24h購物| | PChome| 登入
2004-02-03 17:50:00| 人氣3| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

明白...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同個fd傾計,我終於明白到呢個定理,雖然我唔太鐘意,但係都要面對,因為呢個係一個定理同事實,多謝你令到我明白。不過我都有自己既一套定理架haha~

今日勁凍呀,可能係因為尋日勁暖啦haha,凍到對腳都唔識行咁呀,自己仲係著住條裙仔喎...

無錯某d日期,地點,音樂的確會諗起某d野...雖然話過左既野唔想再諗,唔想再理...仲記唔記得我地果日我地去唱k呢? 唔知你對果首歌仲有冇印象呢...不過算啦...

上QPM先無聊呀,我同阿sir你眼望我望咁,鬼咩,最初果幾個字兩班都冇人返,得我一個...我諗下次都係遲d到好過早到...

台長: 阿蚊
人氣(3) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文