24h購物| | PChome| 登入
2003-07-15 00:48:29| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14-7-2003 又Check有冇埋數了! *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過過7.1遊行之後,我都好耐冇寫日記了!不過見到自己多左好多鼓勵,真係好開心!我做咩都要努力了!
真到尋日,仲有兩個大型的集會,所有既香港人都係理性的,我真係好開心!我覺得咁樣係代表香港人已經透過遊行慢慢提高了民主的意識了!香港民主的心已經成熟了!絕對有能力去管治好屬於香港人既香港了!唔再需要一個偏信偏聽,假聽民意既政府了!因為依家個政府真係好失敗,完全沒有可取的地方!我係一個民族性好低既人,我唔當自己係一個中國人,我淨係當自己係香港人!不過如果大陸支持香港普選特首,我都會欣賞的!雖然我支持民主,但不代表支持民主黨,因為香港人就係民主!大家既民主意識帶領大家,唔係民主黨帶領!
都係講返近況啦!剛剛個星期六(12號)係仁X堂義工嘉許日及翰林畢業典禮,不過今個活動係由正院負責晒了!今次攪到可以一個字形容:(屎)呀!亂到訓o係度呀!不過我淨係負責帶隊,唔洗去後台做野,真係開心呀!不過自己都衰左,因為阿彭(中心一個義工)唔記得上台“ling”義工獎呀!另外一個義務導師都冇上台呀!不過都冇咩事,都可以解決到,所以都可以叫做順利完成了!又一次知道Shirley一樣賤野,就係叫自己中心既職員去幫手做義工,唔計OT呀!佢地又係既,俾佢蝦到上心口呀!真係唔可以咁架嘛!不過人人都有難做既地方,不過真係覺得佢地好唔抵呀!
當晚同左班中學同學去打冷,聽到一個好...消息呀!就係我地估其中一個Friend去叫雞,佢今日話佢真係有了!仲講得好開心呢!不過佢依家算係高級人士,佢依家班同事真係極級賤人啦!所以同化左都好正常,不過佢講出o黎好似好威咁呢?難道錢既威力真係咁大?不過大家依家都好鼓勵佢咁做,因為我地仲賤,哈哈~~~~!!
講返今日啦,今日冇咩特別啦!都係做英文班,不過因為之前有個電腦義工訓練班,依家要安排一個實習機會俾佢地呀!我安排左聽日既電腦班,叫佢地幫手呀!佢地都應承呢!咁就真係好啦!另外Kandy打電話返中心搵我,話我有Program遲埋數wor!佢都真係有問題呀!所有Program都係遲左開始啦!點會有遲呀!真係要話佢一聲“低能”呀!跟住唔理啦!我都收工返學了!今日返普通話,原來今日要做一個朗讀既測驗,要準備一百字左右既文章朗讀呀!不過我即時搵一段o黎讀,都冇問題,應該會幾高分呢!我真係希望自己可以有一科係A+呀!我覺得今次普通話真係有機會呀!要努力啦!如果最後一個考試掂埋就得架啦!跟住放學就去左整搵工既信啦!準備左兩份,希望有得Interview啦!依家都要慢慢搵了!因為市道真係差得利害呀!不過都要慢慢搵呀!
本來打算租蛇仔新屋住架!不過依家取消了呢個決定了!因為有兩個好大既原因,一個係我家姐已經決定買YOHO Town了!另外就係我阿妹剛剛俾人炒了!我都係留返o係屋企幫手啦!希望遲d再有機會啦!
夜了!我今次o係呢篇日記加個*號,代表呢一篇日記既內容特別!提下自己!
我要努力工作,搵工,同埋讀書呀!當然仲有Sylvia啦!雖然依家好少o係日記提起佢,但係佢既重要性依然係好高架!

台長: 崑崙
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文