24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 18:29:01| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16-9-2004 選舉完了!又要四年了!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個星期真係忙到噁呀!依家又要實習啦!工作上又多野做呢!依家得一個人又要跟好多野wor!究竟可以支持得到幾耐呢?又要制度化,又要專業化!不過個個都唔化!
老有所為活動計劃依家都好似冇時間去理佢咁呀!其實真係唔多長者參加,攪到都好多野做唔到,而我都將d工作一拖再拖,唔去做野唔係因為懶,而係總覺得有野解決唔到,咁呢個時候我就會唔去面對,不過最後都要面對既,等多一陣先啦!不過探訪長者方面就沒有太大問題,因為有信義會全力協助,依家都開始第二次探訪了!
另外性傾向平等計劃就好趕了!因為要即刻開始了!乜野宣傳準備都冇做,咁呢個星期就要盡快攪掂佢了!海報已經完成,而且單張都印晒,咁不停咁Contact學校,大部分都已經有晒答覆,我地都已經將好多既宣傳物品寄晒俾佢地了!咁宣傳既工作已經差不多完成晒了,跟住就係睇下有冇人會報名!其實都唔係要好多,如果每一間學校都可以有一兩個人報名就得了!
立法會選舉已經完了,好多野都已經定了!呢個社會會話俾我地知道個大方法應該會向那裡走,四年時間,其實四年已經可以見到好多野!唔關是否盲目的問題,不過呢一個都係有好多野值得去諗一諗!香港是一個欠缺大團體精神的地方,經濟主導,個人主義。社會的方向沒有人可以將他改變,不過人是有能力令到他走得快一點或慢一點!
實習方面,同Supervisor傾完,佢都明白到我地幾個實習學生現在的情況,跟本同一隻開荒牛冇乜分別,樣樣都係剛剛開始計劃做既野,依家好似多左幾個義工幫手咁,不過我都唔理咁多了,因為Supervisor話可以唔開小組,不過要睇下你做工作個Workload有幾多先知道,我就打算做一個建立地區網絡的工作,透過我地中心既二手寄賣服務,讓區內人士知道有我地機構既服務存在。我相信都應該幾有意義同埋挑戰性架!依家我連實習既Daily Log都冇時間寫了,我真係唔知道仲有冇時間俾我去寫日記了!

台長: 崑崙
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文