24h購物| | PChome| 登入
2004-07-25 12:53:49| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24-7-2004 探訪正生書院(戒毒)!要有理念!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早唔係返工,而係去左探訪正生書院,佢係位於大嶼山霞澗既地方(其實都唔係好知道係邊),不過我地先去左長洲,因為佢地o係長洲有好多經濟活動做既,而佢地既學生主要就係協助做緊一些經濟活動。呢一度既學生好多都係因為藏毒,受“感化令”而入來的!今日去到參觀,同佢地傾左一陣計,發覺佢地真係好成熟,絕對比起其他同年齡既人更好。佢地入到呢到,真係學到好多好實際既野,如果講面對社會,講到工作能力!呢度既人確實強過普遍青少年多多聲呀!其實都諗到好多野,依家香港既教育,事實上只係知識上的教授,有冇同佢地既處理心態上既教育呢?佢地識唔識,有冇能力去面對個社會呢?呢一度俾左一個好好既環境佢地,要佢地了解社會,面對現實!要踏出呢一個圈圈,其實好困難,而呢一度既重點就係要做呢一樣野,讀書唔成,行錯一次路,又有咩問題呢?呢班人先只係可以生存於社會既人呀!由呢一度,我睇返依家既教師同埋社工,多唔多教師同社工可以踏出我地呢一個框框呢?好多時候,人本服務,社會工作既行業,大家都困在一個框框內,完全與社會及經濟脫離了。你要你的學生適應社會,老實講,你地又有幾多能力呢?自己都未可以跳出呢個框框,你有咩能力說服佢地咁一樣呀?我覺得呢一度協助他們的方式,上至他們服務的理念好強,好有心,好實際!大家一起去做,咁先可以切身處地去了解他們的需要,他們的問題!要教授青少年面對現實,大家都先面對現實吧!點解呢度既青少年比起外面一般既青少年更有自信心,更Strong,更有團隊精神呢?真係要帶班家長入來睇下呀!
今晚返工,有得食蛋糕呢!Sylvia話仲爭蛋糕,所以帶埋俾我食了!我呢一年既生日就係咁簡單就過了!不過簡單唔簡單,開心唔開心,都冇乜關係既!呢一個Summer,上“陳偉道”呢一科俾到我好大既體會和感受!一個人既理念,對自已的定位,要重新再思考一下了!一路咁終身學習,一路會發覺自己既不足!不過亦發覺自己值得欣賞的地方呢!

台長: 崑崙
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文