24h購物| | PChome| 登入
2009-02-22 12:17:31| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

世界末日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

邦喬飛 - 世界末日

 

I don't want to miss a thing

我不願錯過這一切


I could stay awake just to hear you breathing

為了聽見你的呼吸,我可以不睡

Watch you smile while you are sleeping

在你沉睡時,注視著你的笑容

While you're far away dreaming

當你夢見遠方

I could spend my life in this sweet surrender

我願用一輩子的甜蜜臣服於你

I could stay lost in this moment forever

永遠迷失在這片刻間

Every moment spent with you is a moment I treasure

和你在一起的每一刻都是我所珍愛的時刻



Don't want to close my eyes

不願閉上眼睛

I don't want to fall asleep

不願入睡

Cause I'd miss you baby

因為我可能會錯過你,寶貝

And I don't want to miss a thing

我不願錯過這一切

Cause even when I dream of you

因為即使我夢見你

The sweetest dream will never do

最美的夢也無法取代

I'd still miss you baby

我依然想念你,寶貝

And I don't want to miss a thing

我不願錯過任何事



Lying close to you

躺在你身旁

Feeling your heart beating

感覺著你的心跳

And I'm wondering what you're dreaming

我想知道你夢見了什麼

Wondering if it's me you're seeing

你是否在夢中遇見了我

Then I kiss your eyes

於是,我吻了你的雙眼

And thank God we're together

感謝上帝讓我倆在一起

I just want to stay with you in this moment forever

我要永遠和你停留在這個時刻

Forever and ever

生生世世

 

 

台長: ♀小布)))*
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌詞 |
此分類下一篇:一個人流浪
此分類上一篇:純真

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文